Høstnyheter

Reklame | Ellos

Det nærmer seg innflytting i nytt hus, garderober skrus, og er det en ting jeg gleder meg til, så er det å kunne legge de fineste klærne mine i en like fin garderobe. Bare tanken får det til å krible i hele meg, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg har handlet litt mer klær til meg selv i det siste, nettopp med tanke på hvor gøy det blir å få en egen klesgarderobe om litt.

Med nye rabattkode hos Ellos, har jeg plukket med meg litt nytt, så her får dere favorittene mine. 

  • Husk at rabattkoden: 425414 gir 33% rabatt på dyreste  vare, eller 5 % ekstra rabatt på en vare som allerede er nedsatt – koden er gyldig ut august.

En av høstnyhetene jeg har kjøpt er ↑ denne nydelige beige kjolen. Jeg elsker plagg som dette da den passer like godt til hverdag som til fest i tillegg til å være behagelig på alle mulige måter. Kjolen kommer også i sort, og to grønne nyanser. Verdt å sjekke ut!

FAVORITT BUKSA! Denne er godt brukt, men jeg liker modellen så godt, så den måtte med i høstfavorittene fra Ellos, jeg har den i 3 av 4 farger, og det er Ellos sitt eget merke.

Denne blusen her ↑ i høsten vakre nyanse synes jeg var så annerledes og fin at jeg måtte legge den i handlekurven. Skal jeg beskrive den med ett ord må det bli: delikat.

DILLA på sorte blonde-singleter, og ↑ denne er heelt nydelig! Altså… Hva er det ikke å like? Jeg kjøper de gjerne litt store slik at de sitter løst på kroppen. Denne har jeg kjøpt i størrelse L, selv om jeg normalt er en S-M.

 

Favorittjakka! Denne her kjøpe jeg i vår, men så ble den fjernet fra Ellos, fordi det var en høstnyhet. Jeg har fått mange spørsmål om hvor den er å finne, og nå er den altså tilbake hos Ellos. Jeg bruker den til alt, enten det er å slenge den over en pen kjole, eller bruke den som en røff skjorte til jeans. Det kommer med belte noe som gjør at den får flere uttrykk.

 


 

4 kommentarer
        1. Takk for svar! Kanskje det bare er meg, men jeg finner ikke linken? Det er blå linker under alle de andre plaggene.

          Jeg digger bloggen din og blir så inspirert, spesielt av alt dere har fått til i nytt hus. Dere er så dyktige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg