Gratulerer med 6 årsdagen

De la seg i den store nyoppredde hotellsengen, i ført de splitter nye nattkjolene med en stor disneyprinsesse over det hele. De hadde hver sin favorittbamse under armen, de to største bamsene de har så klart.

Vi klemte og kysset, fortalte god natt og de  krøyp godt under dynen. Så satte hun ene seg opp, kikket på oss og sa:

«Dette er den beste dagen i mitt liv!»

Hun andre satte seg opp ved siden av og gjentok søsterens ord:

«Dette er den beste dagen i mitt liv!»

For en glede, øynene deres glitrer som fire stjerner på himmelen. Vi hadde skaffet barnevakt til minstejenta, og overrasket de to med å hente de i barnehagen og ta de med på tur! Bare vi fire til Langesund badepark med hotellovernatting.

«Bursdagen deres starter allerede nå!» sa jeg i går da vi sprang mot bilen fra barnehagen. Det passet bra for bursdagskronene hadde de alt på hodet enda det faktisk er i dag at de har bursdag!

SEKS ÅR!!

Året de har ventet på så forferdelig lenge! 6 år og skoleklare !

For en reise det har vært å få bli kjent med to så interessant mennesker.

To jenter som har så stor omsorg for alle rundt seg, og så store spørsmål om stort og smått.

Hver dag blir bare mer spennende, og samtalene mer interessante. Jeg beundrer deres evne til å være reflekterte, og jeg blir paff av hukommelsen som går min egen en høy gang!

I alt to år har disse to jentene ment at de har vært skoleklare, for tross alt kunne de både lese og skrive siden de var 4. I dag er dagen de har ventet så lenge på – hele 6 år! Jeg tror det nærmest er like stort som å fylle 18 år!

Gratulerer med dagen, mine fantastiske jenter 🌟

Jeg elsker dere så høyt at hjertet nesten sprekker

6 kommentarer
    1. Jentene dine er helt nydelige. Stort hurra for de to som jeg har fulgt så lenge på denne bloggen! 😊 For en god bursdag du gir dem!

    2. Gratulerer så mye på etterskudd. 6 års dagen er stor, og de har mye spennende i vente 😀

      Nydelige bilder av to heldige jenter som fikk Mamma og Pappa for seg selv på den store dagen 🌞🎉👑

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg