Gode ringvirkninger i hudpleien..

Reklame | Oslo Skin Lab

.. viser seg å gjøre en forskjell

Det må være flere enn meg som ikke alltid gidder eller husker å ta av sminka før de legger seg! Det er i alle fall det jeg har sagt til meg selv i mange år, men for å unnskylde hvem? Jeg har vært skikkelig og helt meningsløst lat på dette området, enda jeg i så mange år har slitt med hudproblemer.

For ett halvt år siden startet jeg på kollagenpulveret The Solution fra Oslo Skin Lab, noe som har ført til at jeg endelig har fått meg gode hudpleierutiner. Det som er litt morsomt er at jeg sammenligner det nærmes med å trene, for når jeg er flink til å trene blir jeg også mye flinkere til å spise et sunt kosthold. Og slik har det vært etter at jeg startet med The Solution også, det har ført til at jeg har blitt mye flinkere til å passe på huden ellers også. Akkurat som om det har en ringvirkning. Jeg har blitt mye flinkere til å rense huden, smøre huden, og rett og slett ta bedre vare på den, fordi jeg setter mer fokus på å huden etter at jeg startet med å ta kollagenpulveret hver morgen. Resultatet nå etter et halvt år er at jeg aldri har hatt bedre hud enn det jeg har nå.

Jeg har fortalt tidligere at jeg har byttet ut foundation med BB krem, og den eneste grunnen til det er at jeg rett og slett føler at jeg, første gang i livet mitt, kan det – det er heeelt nydelig.

Fra slutten av 20-årsalderen synker kollagennivået med rundt 1% hvert år. The Solution er et kollagenpulver, som ved jevnlig inntak over tid øker hudens elastitet, forbereder hudkvaliteten, samt forebygger og reduserer synligheten av rynker og linjer. Produktet er et 100% rent hydrolysert kollagen som ikke har noen negative bivirkninger, og kan trygt tas av alle.  The Solution pleier huden fra topp til tå og den gjør det innefra, noe som er et viktig poeng da huden uten tvil responderer på det vi putter i oss så vel som det vi smører på utsiden.

For meg har The Solution gitt meg helt nye og gode hudpleierutiner, og det har uten tvil gitt meg svært gode resultater.

God rabatt

Har du ikke testet The Solution, men ønsker å gjøre det, kan du klikke deg inn HER.

Da får du 60 % rabatt på første levering, og 30 % rabatt på leveringer etter det.
Du tegner et abonnement, men det er helt uten bindingstid, så du kan avslutte når du selv måtte ønske. Det geniale med det er at at du får en ny pakke sendt rett til postkassen din en gang i måneden.

 

4 kommentarer
    1. Har du sett på serien A bold type på Nrk? 🙂 Hvis ikke er den å anbefale (men serier har du gjerne ikke mye tid til akkurat nå😅🙈)
      Synes du ligner sånn på Sutton Brady i den serien 😍😊
      Ha en fin kveld videre😘<3

    2. Hei!

      Kollagenpulverets effekt er en biologisk umulighet – og jeg vil si det grenser mot umoralsk å reklamere for det.

      Kollagen er et protein. Når vi inntar kollagen via kosten, vil fordøyelsessystemet bryte ned kollagenet i dets bestanddeler: aminosyrer. Disse aminosyrene er som legoklosser, som kroppen vil distribuere fritt slik den finner det for godt. Man kan ikke spise kollagen og “adressere” det til huden; kroppen bryr seg ikke om at du har tiltenkt dette kollagenet til huden – den bryter det ned etter samme mønster uansett om det kommer i pulverform eller som cottage cheese eller i en kyllingsalat. Etter proteinet har blitt brutt ned gjennom fordøyelsessystemet, vil det brukes til å lage det kroppen trenger, være seg en hudcelle, et hormon eller bidra til muskelbygging – feks.

      Proteiner kan du like gjerne få i deg via kosten, faktum er at de aller aller fleste får i seg mer enn nok ved å spise normalt, mer enn nok til at huden oppnår sitt fulle potensiale mtp dets alder. At vi blir eldre må vi dessverre bare akseptere, vi kan ikke la produsenter av varer som kollagenpulver profittere på noe som ingen av oss kan bremse eller reversere, nemlig at vi blir eldre med årene.

      Beste hilsen Ella:)

    3. Heisann!
      Så da er det nye rensevaner og bedre kosthold som har gitt deg bedre hud, ikke det dyre pulveret. Takk for tipset!

      Vh Gry:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg