Frisk start på det nye året

Reklame | ellos

Men ny rabattkode inne hos Ellos – som er: 455406 og som du også kan benytte deg av. Den gir 33% på dyreste vare eller 5% ekstra rabatt om varen allerede er på tilbud – har jeg oppgradert litt i klesskapet. Er det en ting jeg bruker mye, så er det treningstøy, ikke nødvendigvis fordi jeg trener all verdens mye, men fordi det er så behagelig å ha på. I tillegg er det alltid førstevalget mitt av klær når jeg jobber med å skape noe, for eksempel: murer blomsterbed eller snekrer ett eller annet, og det er jo en form for trening det også, ikke sant? 🙂

Jeg falt umiddelbart for fargen på denne tightsen fra Ellos. Denne er fra Ellos sitt eget merkevare, og la meg bare få si; de leverer så god kvalitet til fine priser. Tightsen finnes i 4 farger

Link til Tights /

 

Hvis du spør meg, kan denne treningstights brukes til mer enn trening. Her har jeg den sammen med en sinnsykt myk strikket genser

Link til strikke genser  

Det ble også med et kosesett hjem. Jeg får ikke nok av de, og dette sorte kosesettet som jeg har på meg under, er faktisk så fint at jeg kan bruke det utenom sofaen også.

Link til kosedressen

Gå til Ellos HER og finn dine favoritter

Rabattkoden: 455406 gir 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra om varen er på tilbud.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg