Fra innsiden endres huden

Reklame | Oslo Skin Lab

Jeg vil også prøve !!

Det har ikke vært til å unngå å få med seg Kollagenpulveret The Solution fra Oslo Skin Lab. Etter å ha hørt på favorittpodkastene til, Vanessa og Synnøve, og Kristina og Belinda som stadig forteller om dette fantastiske produktet, uke etter uke, så skulle det vel kanskje bare mange at  kollagenpulveret skulle komme under huden på meg også, bokstavelig talt. Disse fire sverger til produktet, og når jeg ser hvordan de fire ser ut, er det jo ikke rart man blir påvirket.

Allikevel var det ikke før jeg oppdaget at venninnen min også brukte kollagenpulveret at jeg fikk blod på tann. Jeg er litt sær slik, jeg liker å få anbefalinger av kjente og kjære. Det til tross for at jeg selv er en influencer som anbefaler det ene og det andre nå og da. Forskjellen er bare at jeg alltid er ærlig. Eller er det kanskje slik at de andre også er det?

Jeg er en fersking på produktet, kun testet i 3 uker, så jeg skal komme tilbake til dere med min personlige mening etter litt lengre tid, men så langt la meg bare presentere punktene som fikk meg til å tenne helt på dette produktet

 

– I slutten av 20 årene (jepp, det er meg, 28 og ett halv år her), synker kollagennivået gradvis – på godt norsk, jeg er på vei til å bli både bulkete og skrukkete, og speilet er meningsløst ærlig på dårlige dager.

– Produktet har vært igjennom solide studier på lik linje med legemidler, med dokumentert effekt etter 8 ukers bruk – da får jeg en indre flamme som sier at dette må jeg sjekke om faktisk stemmer, flere som er slik?

– Det er helt logisk at om skal man ha en endring, så må den komme fra innsiden. Joda, jeg kan legge den fineste sminke og føle meg veldig så fresh, men det hjelper lite når kvisene popper fram fordi jeg stappet i meg burger og alkohol helgen før. Det er det som skjer innenfra som faktisk blir synlig til slutt

– Med 60 % rabatt på første bestilling, og deretter 30 % rabatt på de neste leveringene, så er produktet så rimlig at det ville være tullete av meg og ikke gi det et forsøk. Det er heller ingen bindingstid, så skulle jeg tenkt at det ikke var noe for meg, slipper jeg å ha ett års forbruk med noe jeg ikke liker.
Ikke at det ser ut til å bli et umiddalbart problem. Pulveret verken smaker eller lukter noe, så jeg putter det bare oppi det jeg drikker om morgen, om det en ett glass med vann, juice eller smoothie. Det er også utrolig lettvint da pulveret kommer i posjonspakker.

 

En pakke med The Solution dekker en måneds forbruk, og pakken kommer direkte i postkassen din. En annen viktig ting jeg vil legge ved er at det ikke er registrert noen bivirkninger og at selv ammende og gravide kan ta kollagen da det er et naturlig og rent stoff som vi allerede har i kroppen vår.

Ønsker du å lese mer om studiene som er gjort, eller noe annet om produktet så sjekke det ut på Oslo Skin Lab sin hjemmesiden

Bestill din første pakke her, du får som sagt 60% rabatt på første levering, og 30 % rabatt på leveringer etter det 🙂 

4 kommentarer
    1. Hei liker bloggen din egentlig veldig godt, men ble så skuffet når jeg ser at du fronter dette produktet. Les gjerne tv2 sin artikkel:Kollagenpulver lover å redusere rynkene dine – dette sier ekspertene

      Å være kildekritikk er utrolig viktig, selv om de henviser til en rekke studier er ikke dette alltid studier man kan stole på. Studier kan være laget slik at man får det svaret man vil ha. I studiene Oslo skinlab refererer til er det den samme gruppen som har lagd alle studiene. 3 studier fra samme gruppe er ikke troverdig. Det er også veldig sjeldent studiene faktisk blir lest, hva blir konklusjonene faktisk skrevet ut fra?
      Reklamer heller for solkrem 😊

    2. Hei,

      Kollagen er noe vi gjerne kunne fått i oss gjennom kosten – for eksempel ved å spise ordentlig kraft kokt fra ben. Skinlab har ikke akkurat funnet opp noe på nytt, men de har laget et marked på å selge små plastikkinnpakninger med ”dagsdose” av noe som allerede finnes på makredet – i både naturlig- og pulverform. For det ikke alle vet, er at du kan kjøpe kollegenpulver i litersspann, til en brøkdel av prisen (og i tillegg slippe all plasten)!! Det er bare et kjapt google søk, og du finner mange produkter i store rimlige kvantum, som er 100% likt innholdet i de små posene.

      Så ja, må nesten bare gratulere Skinlab med en virkelig god forretningside for de som ikke er så veldig kildekritiske..

    3. Enten det fungerer eller ikke, må jeg si jeg ble litt skuffet over at du reklamerer for dette. Det var overraskende, og ikke noe jeg trodde du hadde takket ja til å fronte.

      1. Åh, nei! Hvorfor synes du det? 🙁 jeg har alltid vært opptatt av å ivareta hud og kropp, så å velge et rent og naturlig produkt synes jeg er en veldig god måte å gjøre det på. Det er ingenting som kan være skadene eller endre på utseende, men man ikke troen på produkter lar man det være. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg