Første bilder av tre stykk barnerom

Reklame | Princess

Da jeg i går bar over sengen til minstejenta kjente jeg på alvor at det nærmer seg innflytting, enda det betyr at hun må bo i reiseseng den siste tiden i gammel hus.

Rom for rom ferdigstilles, og denne uken har jeg malt ferdig lister og fått på plass det meste nødvendige på rommene til ungene. Noe som er helt vanvittig gøy!

Jeg var på Princess på tirsdag og handlet inn alt av myke tekstiler til rommene, og jeg må si at det er lite som gleder meg mer enn akkurat det i disse tider. Det å ENDELIG kunne leke med stoffer igjen, og virkelig forvandle en byggeplass til et hjem.

Alle mine favoritter fra Princess er samlet inne på Princess sin hjemmeside – sjekk det ut her!

Tilbud: 

Med rabattkoden STINE3FOR2 får du 3 for 2 på alt av produkter for de minste fram til 11.oktober  (gjelder kun på nettsiden). 

I tillegg er det 50% på alt av glatt bomullssengesett. Dette gjelder sengesett som ikke er i barneavdelingen. Siden jentene har blitt så store nå, så valgte jeg «voksen-sengesett», og da er jo valgmulighetene enda større.

Vilde sitt rom: 

Siden jeg ønsket lange gardiner på rommet til minstejenta, men falt fullstendig pladask for gardinene med rådyr på ble det til at jeg måtte ha de med og sy om gardinen til et telt på Vilde sitt rom. (Jeg deler oppskrift med dere litt senere). I tillegg kom dette printet i sengesett, så da ble det fullt opp. Vilde sin seng, dukkesengen og teltet er kledd med dette nydelige skogstrykket.

  • PS: Princess har veldig gode madrassbeskyttere, i alle størrelser som beskytter mot lekkasje uten at sengen blir klam.

På rommet til Vilde har jeg valgt å gå for nøytrale farger (tidløs og varmgrå) siden hun selv er for liten til å velge ut farge. Det fine med dette er at jeg kan tilføre alt av farger på tekstiler og få stor forandring når jeg måtte ønske det.

Olivia sitt rom

Grønt og beige – en sikker vinner. Fargen på rommet heter Laurbær. Dette er en så delikat fargesammensetning, og det viktigste av alt, frøkna som skal bo her elsker det.

Otilie sitt rom

Rosa og grått – til å spise opp. Fargen på rommet heter Silky Pink. Hun som skal bo her er rimelig rosadilla, hun kunne vel egentlig hatt alt rosa, men jeg fikk lurt henne til å bryte litt av med grått da rosafargene er mange, og det rett og slett er vanskelig å sette sammen veldig mange ulike momenter av rosa.

Her ser du forresten bilde av sengen kledd i glatt bomull i nydelige toner.

Se alle mine favoritter til barnerommene hos Princess HER 

19 kommentarer

Siste innlegg