Favoritter fra klesskapet, og ny rabattkode

Reklame | Ellos

Endelig en ny rabattkode fra Ellos! 

Med rabattkoden: 435403 får du 33% rabatt på dyreste vare eller 5% ekstra om varen allerede er på tilbud. Dette tilbudet gjelder også på produkter til hjemmet 


Tenk at året vi skulle flytte inn i nytt hus, var det året det både var museår, og rekordkaldt over lang tid! Mer flaks kan man vel ikke ha ettersom det gamle huset vårt verken hadde isolasjon igjen i veggene og var et musehotell igjennom hele vinterhalvåret.

Nå tørker skoene som blir sparket av i gangen, og ikke trenger vi å lukke dører for å holde varmen. Det er en luksus vi ikke har kjent på de siste ti årene. Skotørkeren ligger godt plassert i en bortgjemt skuff! Det er en stor kontrast fra tidligere, etter som den alltid har gått døgnet rundt hele vinterhalvåret siden vi fikk barn.

Det er ingenting som slår følelsen av å komme hjem, sparke av seg jakke, sko og bukse og hoppe inn i kosebuksa.

Jeg har lyst til å dele noen favoritter fra Ellos med dere. Nå skal det sies av 90% av klesskapet mitt består av klær fra Ellos, så det å plukke ut bare noen er ganske vanskelig.

Den beige kåpen – jeg har på meg på bildet over er favoritten over alle favoritter om dagen. Jeg bruker den hver dag og elsker det ullstoffet den er laget i. Kåpen kommer i fire ulike farger.

Hvit ribbstrikket genser – denne genseren har det perfekte snitt. Jeg digger løse store gensere og denne er så lekker!

Jeansen min – Denne buksen kjøpte jeg i sommer, og det er en av mine favorittbukser, den kommer i fire farger og har masse stretch. Buksa er av Ellos sin egen kolleksjon, og alle klærne av merket Ellos har så utrolige gode priser, passfasong og kvalitet. Det er et tips om du er inne på Ellos og kikker. For hos Ellos finner du en haug av kjente merkevarer, men også kolleksjoner som er Ellos sitt eget design.

Sorte støvletter – disse skoene ELSKER jeg! De er så gode å ha på, og det har sannelig kommet godt med å ha den ekstra høyden opp over anklene med all den snøen vi har fått servert i det siste.

Enda så mye jeg liker jeans, så ryker de alltid av i det jeg kommer inn døren hjemme.

Den brune kosebuka – er det plagget både mann og barn ser meg oftes i her hjemme! Et mer behagelig plagg finnes ikke.

Jeg gjentar igjen, med rabattkoden: 435403 får du 33% rabatt på dyreste vare eller 5% ekstra om varen allerede er på tilbud. Dette tilbudet gjelder også på produkter til hjemmet 

Rabattkoden ligger klar i handlekurven dersom du klikker på en av lenkene i innlegget, og er gyldig ut februar.

 

5 kommentarer
    1. Hei,ingenting med dette innlegget å gjøre,men prøver å finne igjen innlegget der du lager spisestuebord.Hvor fikk du bena til bordet ifra?

    2. Hei Stine,
      Dette kommer nok helt ut av det blå, men googlet litt og så et av innleggene dine da du var gravid med yngste jenta. Jeg så at du fikk påvist forkortet livmorhals rundt uke 29 (?). Husker du hvor mange cm. det var snakk om? Ble nysgjerrig siden jeg har det samme selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg