Etter 4 måneder med The Solution

Reklame | Oslo Skin Lab

Nå har det alt gått over 4 måneder siden jeg startet med The Solution som er et kollagenpulver fra Oslo Skin Lab, et pulver som hjelper til med å opprettholde kollagennivået i kroppen, da dette gradvis starter i synke fra slutten av 20 årene, noe som fører til at huden mister spenst og vi får linjer, rynker og generelt slappere hud.

Jeg har virkelig ikke lyst til at skinnet mitt skal forfalle, og har blitt helt forelsket i dette pulveret. Huden min er skikkelig bra om dagen, og det er den aller beste følelsen jeg kan ha.

Jeg er fullstendig håpløs på å holde gode hudpleierutiner, og klarer aldri å ivareta rutinene i mer enn en ukes tid før jeg helt glemmer å ta av sminken før jeg legger meg igjen. Dette er nok en av grunnene til at jeg virkelig elsker The Solution – dette er en rutine som jeg klarer å opprettholde i hverdagen fordi det tar 5 sekunder å gjennomføre. Det er bare å rive opp en av porsjonspakningene og helle pulvere i maten eller drikken om morgen. Pulveret verken smaker eller lukter noe som helst.


Det er ingen tvil i min sjel om at huden reagerer på det jeg putter inn i kroppen, det er veldig synlig etter litt for mye sjokolade når kvisene melder sin ankomst. Det gjør det naturlig for meg å tro på at kroppen også reagerer positivt på det som skal i vareta kroppen fra innsiden.

Det er gjort solide studier rundt kollagenpulveret, så hvis du ønsker kan du lese studiene HER.

Har du lyst til å teste ut The Solution du også, får du fantastiske 60% rabatt på første bestilling og 30% rabatt på de neste leveringene.

En pakke med The Solution dekker en måneds forbruk, og pakken kommer direkte i postkassen din. Det er ingen bindingstid!  En annen viktig ting jeg vil legge ved er at det ikke er registrert noen bivirkninger og at selv ammende og gravide kan ta kollagen da det er et naturlig og rent stoff som vi allerede har i kroppen vår.

Bestill din første pakke her, du får som sagt 60% rabatt på første levering, og 30 % rabatt på leveringer etter det 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg