ENDELIG SOMMER

Reklame | Avène

Når man bor fem mennesker og to hunder i et lite og falleferdig hus, så er det som om en helt ny verden åpner seg når sommeren kommer, og yttergangsdøren kan stå åpen til alle døgnets tider.

 

Det at vi bygde en uteplass for 5 år siden, til tross for at vi visste at planen var å rive det ned igjen, har vært en investering verdt hver krone og øre. Det er som om vi får en ekstra stue, og vi bruker den HELE TIDEN!

I dag har jeg kledd meg opp etter det viktigste tilbehøret til uteplassen vår – SOLBESKYTTELSE!

Ser du knall oransje solkremer på et apotek, så er det Avène sin solbeskyttelsesserie du ser, og la meg snakke litt om det. For er du bevisst på solkremen du velger, eller plukker du den første og beste du finner?

Faktisk skal vi smøre oss ganske så mye i løpet av en dag i solen, og bare tenk på hvor mange liter med solkrem som forsvinner ut i havet på grunn av all badingen verden over – hver eneste dag.

Avène sin solbeskyttelse har to formål: å ta vare på huden din, og respektere miljøet.
– Få får du produktene til 40% rabatt på Apotek1

Eau Thermale Avène har siden 2009 forsket, kvantifisert og satt mål for å ta vare på og bedre miljøet. Noe som har resultert i at produktene har en streng og nøye utvelgelse av ingredienser som er nedbrytbare og vanskeligere for havorganismer å ta opp.
I tillegg samarbeider Avène med Pur Project som har fokus på å gjenopprette koraller og for å beskytte havets økosystem.

Dette er skikkelig interessant, jeg legger rett og slett ved en link HER til siden deres om du vil lese mer om det.

Riktig og bra til en fin pris

Tipset mitt er å alltid handle inn solkrem til hele familien når det er gode tilbud ute og går. På den måten kan du fint handle kvalitetsprodukter fra apotek til en snill pris. Det gjelder egentlig bare å følge litt med. Akkurat nå er det et kjempegodt tilbud på Avene Sun hos Apotek1. Kjøper du to produkter eller flere får du hele 40% avslag på kjøpet.

Du finner alle produktene på tilbud HER, og hvis jeg skal komme med et lite tips: så er aniktssolkremen Avène B-Protect som jevner ut hudtonen, sammen med Avene Sun Mist solspray til kropp mine to største favoritter.

Jeg håper du tenker over hvilken solkrem du kjøper neste gang 😀 Det lønner seg å velge riktig.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg