En etasje oppe

7 dager med snekkerbesøk og skallet på første etasje er oppe

Det var helt sprøtt å reise i fra dette, men antagelig ganske så behagelig for snekkerne å ikke ha meg som smugkikker ut av vinduet hvert tjuende minutt. Det er så sykt spennende å se hvordan de jobber, og se hvordan to menn reiser et hus på så sinnsykt kort tid.

Nå kommer virkelig konturen av huset fram, og det hele blir så utrolig virkelig. Plutselig er dører, vinduer og innervegger plassert.

Første etasjen består av kjøkken, stue, kontor, vaskerom, toalett og bod

Selv om vi koser oss på tur, blir det utrolig spennende å komme hjem og se hvor langt de er kommet!


 

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

3 kommentarer
    1. Så jo idyllisk ut i solnedgang 😊

      Så gøy med byggeprosjekt. Det går fort der dere er nå, men detaljer inne tar liiiiit lenger tid 😉

      Vi startet for 4 år siden og har fortsatt noe igjen. Nå konsentrerer vi oss om verandabygging….

      Blir moro å se hva som skjer videre hos dere….

    2. Så spennende,gleder meg til fortsettelsen. Må også få gratulere deg masse med boka di, den høres så spennende og morsom ut. Du er som jeg har sagt utallige ganger — utrolig flink og rekker så masse. Av og til har jeg lurt på om døgnet har mer enn 24 timer der du bor:-). Ha en fortsatt fin sommer og nyt den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg