Ellos grunnlagt i 1947

Reklame | Ellos

Alle er kjent med Ellos

Et av spørsmålene jeg får stilt ukentlig er om jeg har sydd klærne som typisk jeg selv eller Vilde har på. Jeg skulle ønske jeg kunne svart ja hver gang, men det er jo ikke sannheten. Tiden min er ikke tilstrekkelig for øyeblikket for å holde garderoben til Vilde oppdatert med kun hjemmelaget, for hun vokser ut av klærne fortere enn jeg rekker å finne fram symaskinene.
Derfror svarer jeg veldig ofte at: “Nei, klærne er fra Ellos”  for det er her jeg desidert handler mest. Det som har overrasket meg er hvor mange ganger ordet Ellos har vekket interesse hos de som spør.
Tydeligvis har alle handlet mye hos Ellos i sin tid. For samtlige svarer, “Ellos!? Finnes det enda, der handlet jeg jo masse da ungene var små!”

 

Jeg måtte faktisk sjekke det opp, og nå forstår jeg hvorfor så mye som tre generasjoner bakover fra mine barn er kjent navnet, Ellos ble nemlig grunnlagt allerede i 1947. og i 1960 årene ble Ellos Nordens største postordreselskap. Det er altså ikke nytt at vi handler varer rett hjem til postkassene, det har bare blitt litt enklere og kjappere etter at internett ble like vanlig som å ha en seng i et hus.

Med tre unger og dagene fylt opp til randen, så elsker jeg Ellos. Uansett hva jeg skal ha, kun med noen få unntak, sjekker jeg denne siden først. For på Ellos finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. Det vil si at du finner alt til kvinnen, men også mannen, barna og hjemmet!

Salg og rabattkode: 

Det er i tillegg alltid mange gode kampanjer med nedsatte varer, og med rabattkoden 415414 får du 30% rabatt på dyreste vare i handlekurven, eller 5% ekstra et plagg som allerede er på tilbud. Rabattkoden er gyldig fram til 29. Februar

Lenker til klærne vi har på kommer her

Gå til Ellos for å se alle vårnyhetene her 

3 kommentarer
    1. Dette har absolutt ingenting med dette innlegget å gjøre men, jeg synes det er så gøy hvordan du er så kreativ og ordner så utrolig mye selv.
      Så, for LENGE siden kom jeg over innlegget hvor du hadde laget klatrestativ til katten deres ved bl.a. å bruke en del ting dere hadde liggende. Nå skal vi få får aller første katt, en voksen omplasseringskatt på ca. 2 år, så jeg har tatt en side ut av din DIS-bok og holder nå på å lage noe lignende til han.
      Og jeg koser meg så mye! Det er så gøy å være litt kreativ da det er veldig langt fra den jobben jeg har i hverdagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg