DIY Tipi telt

Jeg har laget et tipi telt til minste jenta sitt soverom. Det er jo så dekorativt, men skaper også så mye gøy lek.

Oppskriften er hentet fra panduro, og den er helt gratis – jeg legger den ved HER 

I oppskriften finner du alt av informasjon om hva du trenger, og hvordan teltet er laget. Jeg tenkte allikevel at jeg skulle dele en liten film, slik at de ulike stegene som står forklart, blir visuelle og kanskje enda enklere å følge om man ikke er så erfaren med å lese syforklaringer.

Slik kan du sy et tipi telt


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER

7 kommentarer
    1. Ååh så fint 🤩🤩
      Hva ble ca totalpris og hva ble størrelsen? Har ett lite barnerom, så må prøve å finne ut hvor hvor mye gulvplass den tar opp 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg