DIY sofapute – fra billig og slapp, til billig og luksuriøs

Et blikkfang i sofaen. Opprinnelig en litt halvslapp, men rimelig pute fra IKEA! 

Er det en ting som jeg synes kan være både overraskende, og hårreisende dyrt, så er det pynteputer til sofaen. Spesielt gjelder dette om jeg endelig finner en med litt størrelse på, som er tykk og fast.
Hvis du også føler på det samme så tror jeg du vil like dette enkle knepet.

Stikk på IKEA og kjøp rimelige sofaputer, skal du ha to puter, kjøper du tre. På den måten kan du bruke den ene puta til å fylle opp de to andre med.

Se video for hvor enkelt det er: 

 

Ønsker du å sette kronen på verket, syr du putetrekket også slik jeg har gjort her.
Stoffet er fløyel og kjøpt på Stoff & Stil, dessverre finner jeg ikke igjen den sammen fargen på nettsiden.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

17 kommentarer

Siste innlegg