Det eneste materialistiske jeg har av verdi

Reklame | Fotoknudsen

På nyttårsaften tok det fyr i bordpynten vår, takke være var vi til stedet og folket snartenkte i situasjonen slik at det heldigvis gikk bra. Men man får en oppvekker over hvor fort ting kan skje. Vi ble sittende å prate om husbrann. Ikke et veldig hyggelig tema, men virkelig ett viktig ett, og med en politi som nære venninne, blir tema brått nært og virkelighetsfylt. Et av de temaene vi snakket om, var hva som ville være det verste materialistiske å miste dersom huset brant ned. For meg så var det kun en ting jeg kunne komme på: Bildene våre. Alt annet er erstattelig, men bildene, de er ikke det.

Nå har vi jo heldigvis kommet til den tiden hvor de aller fleste av oss har back up av bilder i en eller annen sky, men alt for mange av oss lar også bildene våre nærmest bli glemt i disse skyene. De finnes, uten å synes.

Jeg tror egentlig ikke jeg kan få sagt høyt nok, eller ofte nok: Lag fotobøker av bildene dine! Rabattkode  ↓

Jeg minner om dette igjen nå, fordi det er en perfekt tid til å samle 2021 bilder på, i tillegg til at jeg har fått en rabattkode fra fotoknudsen, STINE2022, rabattkoden gir 40% rabatt på fotobøker i tillegg til veggdekor, kalender, kort og kopp hos fotoknudsen. Kanskje du ville henge opp et nytt bilde i stua? eller lage en kalender som en ny start på det nye året?

KLIKK HER TIL FOTOKNUDSEN og sjekk ut fotobøkene du kan lage

Jeg har selv en jobb å gjøre, for jeg mangler fotobøker fra noen av tvillingenes første år. Men de siste 4 årene har jeg laget fotobøker som samler alle høydepunktene igjennom året, i likt format, og i lik stil. I tillegg har jeg laget flere feriebøker, fordi det ofte etter en ferie kan bli så mange bilder jeg vil få ned i en bok.

Nå som samlingen av årbøker vokser, begynner det å bli virkelig gøy. Da 2021 boka kom i posten satt mannen min og jeg oss ned, samlet alle årbøkene og bladde oss i mellom. Det er sprøtt å se hvor fort ungene gror, for i minnene våre virker jo fire år ut som ett blaff siden.

Fotobøkene blir tykkere for hvert år

Det har ikke vært bevisst, men det har de altså blitt. Og jeg vet grunnen. Det at jeg lager fotobøker av året som har gått, har gjort at jeg de siste årene har blitt mye mer bevist på å huske å ta øyeblikksbilder om vi er på en aldri så liten tur med noen venner eller familie. Disse bildene er de fineste jeg eier.

Fotobøker er veldig enkelt å lage, bruk enten appen via telefonen din “fotoknudsen”, appen til dataen “fotoknudsen studio” eller lag den rett i hjemmesiden www.fotoknudsen.no. Du kan selv velge om du vil la fotoknudsen sette inne bildene for deg rask og lekkert, eller sette inn bilder, tekst og annet akkurat som du selv måtte ønske.

Sjekk ut fotoknudsen her. Rabattkoden: STINE2022 gir 40% på fotobøker og en del annet, koden er gyldig til og med 1. februar.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg