Den hemmelige ingrediens

Reklame | ENRICHED

Jeg er helt i ekstase, for jeg har funnet den hemmelig ingrediens. Du vet, den ingrediensen som gjør at alle spør “hva har du i denne?”. Den hemmelige ingrediens som ikke bare gjør maten til en smaksopplevelse, men en ingrediens som også løfter helsegevinsten til maten

Svaret er, ENRICHED ! Det perfekte Omega-3 tilskuddet, forkledd som den mest smakfulle og nydelige extra virgin olivenoljen smakstilsatt med enten hvitløk, basilikum eller sitron.

Hverdagsmiddagen sunnere ! 

Jeg har lyst til å dele en av mine raske og gode middager der jeg bruker ENRICHED for å smaksette retten, i tillegg til å gjøre den like rik på Omega-3 som en fiskemiddag. Noe som passer oss perfekt da jeg aldri klarer å få inn tre fiskemiddager i uken.
Middagen lages på 15 minutter og er perfekt til travle hverdager.

Kyllingvinger med verdens beste salat og hvitløksoljede baguetter til

 

Kyllingvinger
– varmes i ovnen

Hvitløksoljede baguetter

  • fransk baguett
  • ENRICHED med hvitløk
  • salt

Del opp baguetten i skiver, og legg de på et bakepapir. Stek baguettene samtidig som kyllingen til de blir sprø og gyldne i kantene
Ha over ERICHED med smak av hvitløk og litt salt over ved servering.

 

Verdens beste salat 

  • crispisalat
  • avokado
  • mango
  • agurk
  • cherry tomater
  • sukkererter
  • spirer
  • 1 ss ENRICHED med smak av sitron
  • 1 ss ENRICHED med smak av basilikum
  • salt og peppet

Del opp alle ingrediensene i biter og bland alt sammen, smak til med de utrolig gode oljene, litt salt og pepper

 

ENJOY!

Derfor ENRICHED extra virgin olivenolje med høykvalitets omega-3 i matrettene ↓

  • ENRICHED er  det perfekte omega-3 tilskuddet til hele familien, som smaker himmelsk i matretter, og er helt uten fiskeoljesmaken – Jeg lover!

Jeg  kan med hånden på hjerte si at det ikke finnes et snev av omega-3 dunst i disse oljene – de er rett og slett bare helt utrolig smakfulle og løfter matopplevelsen.

Alle trenger omega-3 igjennom hele livet

Omega-3 er utrolig viktig for utviklingen av hjerne og syn hos barn, men det er også hos barna jeg synes det er vanskeligst å få dekket omega-3 behovet. 

Siden omega-3 ikke er noe vi selv klarer å produsere, er dette noe vi er nødt til å få i oss igjennom kostholdet, får du i deg 2-3 fiskemiddager i uken er det tilstrekkelig for å dekke omega-3 inntaket, hvis ikke er kosttilskudd eller ENRICHED i det daglige kostholdet et godt alternativ, spesielt dersom du har barn som ikke spiser fisk.

Hvis du lurer på hvordan du kan bruke oljene i maten, eller rett og slett er matlei så kan jeg på det varmeste anbefale og;

Det er helt vilt mye godt der! Linda Marie Stuhaug står blant annet bak en del av oppskriftene 😀 Jeg elsker hennes oppskrifter – Alltid så enkle å lage, og alltid like gode.

Nå kan du få prøve ENRICHED til halve prisen

Bruker du rabattkoden: SPEILTVILLINGENE Får du 50% avslag på alle de geniale porsjonspakkene, rabattkoden er gyldig fram til søndag 20.oktober.

→ BESTILL HER ←

Ved å tilføre en fantastisk smakstilsetning i maten din, dekker du samtidig omega-3 inntaket ditt – Vinn vinn!

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

8 kommentarer
      1. Nedverdige meg? Det forstår jeg ikke helt. Jeg må si jeg er utrolig glad for at jeg har mulighet til å få lønn for jobben min, og når jeg da er så privilegert at jeg også kan skrive om produkter jeg virkelig liker og med glede anbefaler videre kan ikke helt forstå hvordan du kan mistolke reklamen så kraftig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg