Dagstur til København i morgen

Reklame | Ellos

Nye favoritter i klesskapet – klærne jeg har på meg er fra Ellos.


Med rabattkoden: 415414 – får du 30% rabatt på dyreste vare på ordinære priser + 40% rabatt på salgsvarer. (Gjelder dame-, herre-, og barneklær, men ikke varer markert med “kampanjepris”)

– Gå til butikk her 

Skjelver nesten 

Jeg kjenner nervene sitre i kroppen, i morgen skal jeg en svipptur innom København for en fotoshoot. Hah. Slike jobber hører virkelig med til det sjeldne, og derfor er det litt moro å takke ja, men det er også uten tvil noe av det verste jeg kan takker ja til. Jeg føler meg som en bondekone fra landet og passer aldri helt inn i storbyer, og i alle fall ikke inn i en fotoshoot i en by der de heller ikke snakker norsk.

Allikevel knep jeg øynene sammen og svarte “Ja, jeg er med!” da jeg ble spurt av managementet mitt sist uke. Jeg skjønner det egentlig ikke, for akkurat nå føles det ut som om tarmene mine vrenger seg og at alt jeg har spist i dag er på vei opp igjen. Dette er uten tvil selvpining, men samtidig har jeg så godt av å noen gange gå ut av komfortsonen min, og hoppe ut i noe som er så fullstendig annerledes enn hverdagen min. Dessuten er det jo en ære at produsentene ønsket å ha meg med. Spennende!

Jeg har så godt av å utfordre meg selv til å møte fremmede mennesker, og å prate engelsk igjen, for når får man egentlig praktisert det etter skoleslutt og årevis uten særlig til ferier? Vel, jeg antar bare at det vil gå på engelsk, det er tross alt en blanding av dansker, svensker, finsker og nordmenn tilstedet. Så det er vel bare å hente fram engelsken fra bakerste hylle i hjernebarken og ta sats på at det skal gå bra.

Det er allerede en uke siden jeg bestemte meg for antrekket – en del av den nervepirrende fasen, jeg må vite hva jeg skal ha på meg. For i briefen min står det:

“Please choose neutral coloured clothing. Nothing too sparkly or colourful.”

Jeg har kjøpt meg noen av vårnyhetene inne hos Ellos, og jeg lurer på om det blir denne nye lyse jeansen med den hvite lekre blusen til. Eller kanskje jeansen sammen med den lyse gule genseren, eller er det for “colourful”? Rart hvor usikker man plutselig skal bli.

Kanskje greit å ta med en liten håndbagasje med litt skiftetøy i.

Jeg legger ved lenker klærne under, og skulle du finne deg noe hos Ellos, husk å benytte deg av rabattkoden: 415414 for å få 30% rabatt på dyreste ordinære vare og 40% på salgsvarer (gjelder ikke møbelavdeling, eller varer merket med kampanjepris)

– Du finner den hvite blusen her 

Jeg for første gang testet ut Ellos sitt eget merke på jeans, noe jeg alltid synes er litt skummelt fordi jeg er så kresen der. Men disse kommer jeg definitivt til å kjøpe flere av, for de har super stretch og er kjempe myke – akkurat slik jeg liker det.

– Du finner jeansen her

– Du finner den gule genseren her 

 

SJEKK UT ALLE VÅRNYHETENE HER 

Jeg skal prøve å ta dere med på dagen min i morgen, følg storyen min på Instagram om du vil følge med.

 

1 kommentar
    1. Bare for å pirke, det heter finner, ikke finsker 😂😂 Ellers en nydelig blogg også for oss gamle kjerringer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg