Bygger på ..

Ett år i nytt hus, på tide med forandring..

Jeg har nå fått det bevist, det ligger en sannhet i; “du må bygge hus tre ganger før du blir fornøyd”!

Etter å ha bodd i det nye huset i ett år, er det allerede en rekke ting jeg gjerne skulle forandret. Først ut er inngangspartiet vårt.
I utgangspunktet var tegningen på huset slik at inngangsdøren ville vært der flisene møter laminaten.

Dette var ikke noe jeg ønsket ettersom vi da ville tråkket igjennom grus og stein hver gang vi gikk rundt i huset. Derfor kledde vi igjen overbygget til inngangspartiet, og fikk en separat gang. Hvilket jeg ELSKER!
Det var bare en ting vi glemte; Å dra ut taket ytterligere slik at vi igjen fikk et inngangsparti med overbygg. Det er nemlig ikke noe hyggelig å stå i regnvær og låse opp døra, og heller ikke særlig gunstig og måke nysnø med døren etter et snøvær.

På sensommeren fikk vi støpt plate foran døren, og nå er snekkerne i gang med å dra ut taket.

Nå som snøen har smeltet kjenner jeg at iveren er stor etter at våren skal komme, og vi igjen kan fortsette med uteområdet!

3 kommentarer
    1. Hei 😊

      Lurer på hvilken farge du har malt med i stua og på peisen?

      Ha en fin dag, bloggen din er kjempe fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg