Bak et kreativt sinn..

Om jeg hadde hatt flere timer i døgnet hadde jeg hver eneste dag satt av tid til å utfolde alle de kreative tankene som spinner i topplokket på meg til en hver tid. Jeg har så lyst til å gjøre så mye, og jeg gjør mitt beste på å få det til. Stadig får jeg meldinger om hvordan jeg i det hele tatt rekker alt jeg gjør, og det er ingen hemmelighet det. Jeg rekker å gjøre mye rart fordi: 1. det er jobben min. 2. jeg lar det skorte på en del andre ting!

Det er nemlig slik at bak et hvert Instagramvennlig bildet, skjules den langt mer realistiske siden av hvem jeg er. Et skikkelig stort rotehode, som gjør ti ting samtidig og før jeg vet ordet av det er det så jeg ikke finner igjen noen ting i alt rotet.

Ei venninne av meg sa det så godt, da jeg åpnet dataen foran henne.

“Du har det til og med rotete på dataen du?” Jeg lo så godt, aldri har jeg tenkt slik på det, men det stemmer på en prikk. Hver gang jeg åpner dataen er det 20 åpne faner på nettsiden jeg er på, og antagelig 10 program som er oppe og går samtidig.

Bak et kreativt sinn, er det mangel på orden. Jeg lar meg bli fullstendig oppslukt i alt jeg gjør, så at jeg drar inn halve skogen og etterlater meg flere spor enn om en hel barnehage hadde vært innom – vel, det har jeg ikke tid til å tenke på mye på.

 

Om stuen er full av bøss gjør ingenting mot gleden det er å gi bort en hjemmelaget krans! Nå går turen til bestemor, og pappa som endelig har flyttet hjem etter 3 måneders sykehusopphold ! Så får jeg rydde i kveld, eller i morgen kanskje. 🙂

Og du, i starten av desember kommer det video om hvordan kransene er laget. 


Ha en nydelig dag

5 kommentarer
    1. Gleder meg til å se hvordan du lagde kransene 🙂
      Og godt å høre det er flere rotehuer som har 100 prosjekter samtidig😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg