Alle mødre fortjener denne følelsen

Reklame | MayBeauty

Om du er mamma, så mener jeg du bør ha krav på et par ting her i livet:
– minimum en kopp kaffe servert på sengen i uken
– minimum et daglig komplimenter for hvor pen eller flink du er, til tross for joggebuksa fra det forrige tiår
– minimum et skjønnhetsprodukt fra May Beauty i uken!

Hvis du ikke har en mann til å utføre de to øverste punktene, da tenger du det siste punktet mer enn noe annet!

Jeg har ganske nylig blitt presentert for produktene til MayBeauty, men etter å ha forelsket meg helt i den sorte masken, MayBeautys Incredible Face Mask og Hårmasken, bestemte jeg meg for å prøve de resterende skjønnhetsproduktene.

Neste på listen ble The Incredible Face Gel, en lyse rosa velduftene gelé som fjerner døde hudceller på sekunder! Det er rent fascinerende, på grensen til magisk.


Bak hver forsegling av The Incredible Face Gel finner du den rosa blanke gelen som er mer en nok til å fjerne døde hudceller fra ansikt og hals. Den ser så god ut at jeg ble fristet til å smake – ikke gjør det.

Få sekunder etter du har smurt geléen i ansiktet, begynner død hud å prelle av. Det er ingen peelingstener eller skrapende elementer i denne behandlingen, kun den mykeste gelé som lukter helt himmelsk.

Det er som om huden bare preller av, på samme måte som skikkelig vintertørr hud kan gjøre etter en lang dusj og så en runde med et ru håndkle. Bare at dette skjer i løpet av sekunder uten bløtlegging og skrubbing først.

Hele rensen av ansiktet tar bare et par minutter, og så skal geléen vaskes av med varmt vann. Perfekt før man hopper inn i dusjen spør du meg, og jeg elsker at det dette er gjort på like kort tid som en ansiktsvask ellers ville tatt. Bare at her får man skikkelig ryddet unna gammelt smuss.

Resultatet The Incredible Face Gel etterlot seg var en utrolig myk og glatt overflate på huden. Det er denne følelsen jeg mener at alle mammaer fortjener. Jeg følte helt bokstavelig talt at hele jeg gikk i fra å være den trøtte og litt bakpå mammaen som jeg stort sett er, til å føle meg så fresh at jeg tenkte folk jeg møtte på butikken la merke til det! Haha.

Et skikkelig tilleggsluksus er å ta denne rensen før sminke. Når man legger sminken etter The Incredible Face Gel, er det som om man har verdens beste primer, pore og wrinkle filler i ett, for man blir så fast og glatt i huden.

Jeg anbefaler deg å prøve! Og som en ekstra bonus: Bestiller du The Incredible Face Gel, eller et annet valgfritt produkt fra MayBeauty, får du med 1 gratis Moroccan Miracle Hair Serum til en verdi av 249,- som en gave fra meg til deg

Hårserumet gjør håret mykere og lettere å håndtere fordi oljen gir håret næring og styrker det. Den er rett og slett skikkelig god.

Moroccan Miracle Hair Serum kan brukes til alle hårtyper og er et must have for oss som ofte føner, krøller og retter håret med mye varme. Den lukter også så godt at jeg bruker restene som lotion ! Hah

Ønsker du selv å test eller vil du kjøpe den perfekte julegaven til en venn, mor eller søster? Da er dette et perfekt tilbud!

BRUK KODEORD: speiltvillingenegel

P.s. Gavekoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask og bestill The Incredible Face Fel HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg