Da jeg publiserte at jeg skulle bli mamma


Foto: Ada Marlene Vrolijk

Et seks år gammelt minne dukket opp i det jeg åpnet Facebook denne morgen. Bildet foran meg viste en graviditetstest som det lyste GRAVID på, og en synlig kul på magen min i profil. 

Jeg var 14 uker inn i svangerskapet da vi delte den store nyheten til alle rundt oss. Vi skulle gå i fra å være to, til og bli hva vi trodde skulle bli tre.

Dette var den tiden vi ikke viste hva som gjemte seg i magehulen. Vi var helt uvitne om at det var to der i 19 uker, og enda så stort sjokket var da den beskjeden traff oss, er det et par kommentarer i kommentarfeltet som viser det fantes mistanker.

– Skal si den flotte magen kom kjapt! Stas:-)

meg     – Ja, veldig også det.. Hvis det fortsetter i dette tempoet blir det en stor baby eller kanskje er det to der inne :-p

– He he! ja det der er nok tvillinger kanskje trillinger

– Oj nå var den mye større enn når jeg var hos deg sist! 🙂

meg    – Ja, jeg eser ut for hver dag synes jeg:-p er jo litt moro da. Gikk mange uker å venta på å få litt mage 🙂

– Jeg tipper 2, hehe

meg    – Haha.. Jeg føler det er mange som blir skuffa om det er en og ikke to der inne 😉 Hihi.. Jeg tipper en liten gutt, så da får vi se.. Hihi

Og feil kan man ta, heldigvis!  For seks år senere kunne jeg ikke vært mer takknemlig over overraskelsen som ventet på oss. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg