Derfor ville jeg sette stas på deg, søss!

Reklame | Schwarzkopf

En gang virket de seks årene i mellom oss som et stort gap. Plutselig en dag, hadde de seks årene ikke lengre noen betydning. Jeg var ikke hun lille og plagsomme mer, og hun var ikke den store og teite lengre. Uten å kanskje forstå helt når det skjedde, forsvant søskenkranglingen, og det sterke vennskapet vokste fram.

Hun har hele livet vært min beskytter, det er kanskje mitt privilegium som lillesøster, men hver gang jeg har snublet i livet har hun strukket ut en arm. Det er rart, og jeg har spurt meg selv flere ganger hvordan det var mulig at hun kom meg i møte akkurat da tårene traff bakken under meg.
Jeg husker hun hentet meg nesten en time hjemmefra, fordi jeg fikk et migreneanfall på en klassetur. Hun hadde tilfeldigvis fri, og plukket meg opp fra handikaptoalettet jeg hadde sperret meg inne på.
En annen gang, kjørte hun tilfeldigvis forbi akkurat i det jeg hadde krasjet i en annen bil, og en tredje gang møtte hun meg tilfeldigvis da jeg kjørte hylskrikende hjem etter å ha slått opp med den første ordentlige kjæresten min, akkurat som at hun var der den ene gangen da en eldre gutt på skolen sparket en ball i ansiktet mitt. Jeg gikk i 1. klasse, hun i 7.klasse – det var det eneste året vi delte skole.

Jeg synes ofte det kan være vanskelig å vise hvor mye jeg setter pris på søsteren min, jeg vet at hun vet hvor glad jeg er i henne, men det er noe med å kunne vise det også. Denne uken gjorde jeg derfor det. Hun setter alt foran seg selv; sine to barn, mann og hus, i tillegg til jobb og et tøft studie. Det blir kanskje ikke tid eller penger igjen til å prioritere seg selv, så jeg spurte om jeg kunne skjemme henne bort litt. Dra en “gamledager” med skravling og hårfarging, og hun ble så utrolig glad!

Da jeg sto med hårfargen i hånden fant hun ut det var 6 måneder siden sist hun farget håret. Og med “tidlig grått hår – gener” rennende i blodet på oss begge, er seks måneder alt for lenge!

Schwarzkopf ønsket at jeg skulle prøve ut deres hårfarge, og jeg takker de for at jeg fikk lov til å overraske og glede den beste søsteren i verden!

For meg var det ingen som hadde fortjent “å bli satt litt stas på”, mer enn henne. Det er også godt å vite for den jålete av oss at håret er på stell før avslutningsballet med skolen 💁🏽

Endelig er du ferdig utdannet! HURRA!!

Dette ble den koseligste dagen på lenge. Bare hun og jeg, som i gamledager. Så mange verdensproblemer vi kan løse når vi er sammen, så mye frustrasjon vi kan blåse ut, og så mye latter vi kan dele.

Og til slutt – La meg presentere resultatet!! 
Fra gule tupper og litt sølvglans i bunn – til skinnende og jevn “Dark Brown 4.0 av Schwarzkopf Color Expert”. Det holdt akkurat med en pakke til Line sitt hår 😀

Schwarzkopf Color Expert er den første hjemmefargen med OMEGAPLEX – med andre ord det beste fra to verdener, både farge og pleie! OMEGAPLEX er en teknologi som er helt innovativ for pleie av slitt og skadet hår. I følge min frisør er det det beste på markedet, så det er gøy at hjemmefarge også har fått med dette i behandlingen.

Du kan se alle fargene de har på hjemmesiden HER – hårfargen finner du blant annet på Vita, Cubus og Spar Kjøp! Vita har dessuten kampanje ut uke 49 !

Takk søss, for at du er du!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg