Hjemme hos oss

Nysgjerrig på hvordan det ser ut hos oss? Vel da skal jeg vise deg hvordan jeg later som at huset vårt ser ut.. 

For ikke å skape noen misforståelser her nå, så er dette vårt hjem altså. Det har bare aldri skjedd noen gang at alle disse rommene har vært ryddig samtidig før, mye oftere ser det heller ut som det har gått av en bombe i samtlige rom. Det er faktisk akkurat derfor jeg nå fant tilbake og samlet alle disse bildene til ett blogginnlegg. Jeg trengte å se hvordan huset ser ut under alt det jeg og de to jentene på fem år har plassert i hver krok av hele huset. For at det er vi tre som står for rotet er det ingen tvil om. 

Det skal være mulig å finne igjen det huset som ligner på bildene, og denne helgen er de to store på juleverksted hos mormoren sin, så kanskje jeg faktisk skal klare å finne det igjen? 
Jeg skal i alle fall la meg inspirere av hvor fint jeg kan få det her om vaskeånden skulle kommet over meg. 

Velkommen til vårt hjem på en urealistisk ryddig dag, i et bitte lite hus med både rotter og mus. Her fryser vi og klager vi, men mest av alt ler vi og koser oss stort! 

17 kommentarer

Siste innlegg