Et kyss av kreativitet

Mørket er som et eksplosjon av kreative følelser.. Det bokstaveligtalt begynner å krible i huden min hvert år når høsten kommer med grå regntunge dager og mørke kvelder. Alt jeg får lyst til er å krype inn i en hule av kreativitet og forbli der til det blir vår igjen. 

Problemet er at jeg har tre barn, mann, hund, katt, kaniner, hjem, hage og en jobb som alle krever sitt med tid! Så jeg kan vel innrømme at jeg ofte lengter til det kreative hjørnet når det jeg egentlig gjør er noe helt annet. 

Men nå er jeg altså i gang med et storfint syprosjekt, og jeg håper dere vil elske det! 

Jeg tegner og prøvesyr en rekke modeller om dagen, og la meg gi dere en liten smakebit: 

Hva synes dere? Er det noe som faller i smak hos flere enn meg? Trykk i såfall på “liker-knappen” under om det gjør det! 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg