Skreddersydd eventyrkalender til jul

Reklame | Barnas Eventyrkalender

Det er mye jeg gleder meg til i desember! Jeg gleder meg til lukten av jul som kommer fra kakene som lages, fra kanel og appelsin i skjønn harmoni og fra tomtegløggen som putrer på kjelen. Jeg gleder meg til alle julesangene, julekalenderen på tv og de helt spesielle stundene med familien. Jeg gleder meg til Barnas Eventyrkalender, eventyret vi leser på sengekanten, en side for hver dag helt fram til julaften.

Vi hadde Barnas Eventyrkalender i fjor, ​så jeg kan med hånden på hjertet si at dette er de fineste kalenderne som er – Vi er dønn klare for nye eventyr i år.
Barnas Eventyrkalender er nemlig helt spesielle, og jeg kan garantere at du vil få store øyne opp på deg i det du starter å lese. Historien handler nemlig om ditt barn. Ja, du leste riktig. I Barnas Eventyrkalender er det barnet ditt som er hovedpersonen i eventyret som er delt opp i 24 deler.

Siden jeg ikke klarte å bestemme meg, ble det to historier på oss i år:

  • “Barna (Otilie og Olivia), hestene og søppelmysteriet”
  • “Barnet (Vilde) og nissegutten som hadde mistet julestemningen”

Du kan velge mellom hele åtte historier, hvor to av historiene er skrevet for to barn og resten for ett barn. Historiene passer for jenter OG gutter, og de er tilpasset ulike aldersspenn. Dette står spesifisert i produktteksten til hver enkelt historie, der kan du også lese litt om hva historien handler om.

Når du bestiller en Barnas Eventyrkalender opplyser du om barnets kjønn og navn. Så kommer en skreddersydd historie om ditt barn i posten.

BARNAS EVENTYRKALENDER KAN DU KJØPE HER – 

Snurr film og få deg en smakebit fra eventyret: “Barna, hestene og søppelmysteriet”

video:barnas eventyrkalender

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg