I fjelluft og med ski på beina

Fredag formiddag reiste vi i fra tunge regnbyger opp til Blefjell. Vel fremme ble vi tatt i mot av gode venner, og nybakt brownie. Skyene viktet bort fra solen, og fire av seks barn fikk testet skiene for første gang denne sesongen. 

For en glede! 
Det er noe magisk med fjelluften, eller kanskje var det menneskene vi var sammen med, i alle fall var helgen bare helt fantastisk. Det er lenge siden jeg har kost meg så mye, eller vært så stapp mett fra morgen til kveld .. 

Med nye reservelager er jeg klar for en ny uke. En uke med sommerfugler i magen. En spennende uke.. 
En uke med masse babykos, og en uke med et stort nytt prosjekt! 

God mandag! 

3 kommentarer
    1. Ja fjellufta er magisk 😊 de fine dressene til jentene, er de Didrikson? Hadde nemlig den i gul i fjor, men synes den ble så fort ødelagt 🤔 veldig slitt på knær/rompe og klissbløt med engang…

    2. Camilla Myhrvold: Det er Didrikson ja, kjøpt for to år siden, så jeg synes jo de er helt vilt bra! I år må de ha nye, for nå er de utslitt og for små, men vi har kjøpt like igjen 🙂

    3. Takk for svar 😊 da tror jeg vi prøver en gang til, kanskje vi hadde uflaks med den forrige 🤔😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg