Et ønske om å glede andre

Reklame | Fotoknudsen

Det finnes bare en gave du kan gi hvert ett år, som aldri mister sin uovervinnelige verdi: “Fremkalte minner fryst i øyeblikket”  

Jeg vil takke fotoknudsen for at jeg nok en gang har fått en rabattkode å dele med dere nå før jul.
Rabattkoden: TVILLINGJUL gir hele 40 % rabatt på alle produkter fra fotoknudsen.no. Rabattkoden er gyldig fra og med i dag, 04.11.2018 og fram til 18.11.2018.

Tenk at ved å trykke på en knapp på et kamera så kan jeg fryse virkeligheten til evig tid. Så kan jeg gå videre og bestille et produkt hjem, og i løpet av bare noen dager kan jeg sitte med et helt perfekt avtrykk av de tre jentene mine i hendene, et bilde som jeg kan se på til evig tid, et minne som forblir urørt. Jeg forstår nesten ikke hvordan det er mulig – men jeg er så glad for at det er det!

Julekort som mål
I år hadde jeg som mål å få laget julekort til de vi er glad i. Siden jeg hadde satt dette som et mål, så fikk jeg også somlet meg til å få stelt i stand og faktisk tatt bilder av alle tre jentene samtidig, noe jeg ellers antagelig ikke hadde gjort. Det koster så lite, og betyr så mye, både for oss men også for familie og venner  som vi kan glede med en julehilsen i posten.

fotoknudsen.no/julekort finnes det 75 ulike julekortdesign å velge i mellom, men du kan også lage ditt eget design. Selv har jeg brukt en kombinasjon, da jeg har plukket ut et kort, men endret litt på tekst- og bildeformat. Kortene jeg valgte er dobble i størrelse 13×19 cm med ekstra matt papir.

Fotokalender – gaven som gir glede hver dag i ett helt år! 
Hvert eneste år lager jeg fotokalendere, og i år er ingen unntak. Jeg synes det er en utrolig fin måte å gi bilder til besteforeldre og oldeforeldre på, og jeg vet de mener det samme. På den måten kan de få 12 nye bilder av barnebarna uten at de må tapetsere en hel gang med stadig nye bilder år etter år. Vi lager alltid en til oss selv også. Personlig foretrekker jeg kalenderen i det største formatet: dobbel. Da har vi god plass til å skrible på ekstra planer, i tillegg velger vi å ha med merkedager og setter inn bursdager i kalenderen under bestillingen.

Ditt år – dine øyeblikk : Se hvordan du enkelt lager fotokalender her 

Fotokalenderen har fast plass på kjøkkenet, og er en del av fotoveggen vår.

Kalenderne er veldig enkle å lage. Du kan selv designe hvordan den skal se ut, eller du kan velge blant design som er ferdige. De ferdige designene er bare et forslag og du kan enkelt gjøre endringer i designet, om du for eksempel ønsker et annen format på bilde, så korrigerer du det etter hva som passer best for dine bilder.

Hvis du ønsker kan du godt ha 20 bilder på en side i stedet for ett stort slik jeg har. Det er din kalender, og du som bestemmer. Det viktigste er at den blir personlig, og det blir den garantert!

Som en trebanrsmamma i ammetåka, kjenner jeg at jeg puster veldig lettet ut over at jeg har vært såpass tidlig ute i år, at jeg allerede har klare fotogavene til jul.

Husk rabattkoden: TVILLINGJUL   – 40 % rabatt på alle produktet fra fotoknudsen.no fra 04.11.2018 – 18.11.2018

Jeg vet hvor godt denne rabattkoden kommer med for veldig mange, inklusivt meg selv. Jeg har planer om å få laget og bestilt fotobok for året 2018 i løpet av de nærmeste dagene. Jeg er nødt for å lette på den dårlige samvittighet over alle bildene som bare ligger i en sky, eller på et digitalt verktøy. Bildene som egentlig ikke eksisterer, fordi ingen har muligheten til å se de om jeg ikke drar fram mobil og scroller i arkivet.

Husk at du også kan laste ned appen til fotoknudsen og veldig enkelt lage fotobok, interiørprodukter, fotokalender og fremkalle bilder rett fra mobilen!

6 kommentarer
    1. Så mange fine bilder😍 Tar du de selv? I såfall hva er dine beste fototips til å få fine bilder?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg