OliviaSuppe

Suppen er så lilla en suppe kan bli, og det helt uten fargetilsetninger! 

Hvis noen lurer på navnet så har vi tvillingjenter med fargekoder, der ei er lilla og ei er rosa, ikke bokstavelig talt, men helst på klærne. Det er bare så resten av verden skal se forskjell på de! 

Det var i helgen at de to på fem overnattet hos sin morfar. Pappa sendte meg bilder av at de laget OliviaSuppe, og på bildet viste de fram den mest lilla suppen, rettelse; den første lilla suppen jeg noen gang har sett. 

De to jentene var svær ivrig etter å fortelle, og jeg var like nysgjerrig på å høre. Selv trodde jeg det var en god dose konditorfarge, men det viste seg så kun være en eneste gulrot dyrket i morfars kjøkkenhage som gjorde denne suppen til det gøyeste jeg har sett på lenge. 

For i morfars hage vokser det mye spennende, blant annet gulrøtter i regnbuens farger. 

Suppen er en blomkålsuppe laget slik du liker den best, og hemmeligheten er bare en lilla gulrot i samme gryte. 
Et stykk helt nyydelig suppe, men en helt sinnsykt farge! Og ja, gulroten, eller skal vi kalle den lillaroten, smaker faktisk akkurat som en gulrot.  

Dette kaller jeg dagens anbefaling !

Wow, jeg er like fascinert enda!! 


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 
 

6 kommentarer
    1. Så gøy da 😁 har sett de har de på meny i pose med flere ulike farger (19.90)
      Og hatt lyst å prøve😊
      Tror vi må prøve oss på lilla blomkålsuppe🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg