A Touch of Green

Reklame | Desenio

I dag er ferien her i Danmark over, og vi drar hjem til den lekre stuen, med de mange nye bildene i, i morgen tidlig.

Deler rabattkode på bilder: Mellom 6 – 9 juli får du 25% rabatt på alle posters hos Desenio, ved å bruke rabattkoden “SPEILTVILLINGENE”
*rabattkoden gjelder ikke rammer eller handpicked – eksklusive posters.

Rett før ferien vår fikk jeg en melding om at bildene jeg hadde bestilt fra Desenio.no hadde kommet, og da var jeg ikke sen med å få hentet og satt opp bildene hjemme.

Jeg hadde så lyst til å friske opp stuen med noe nytt, og siden jeg åpenbart har fått helt dilla på grønt var det kanskje ikke overraskende at jeg plukket med meg bilder i grønntoner hjem. Det er også lenge siden jeg har hatt svarte detaljer i stuen, og nå kjente jeg at jeg var klar for å få inn litt hardere kontraster og skape et litt tøffere uttrykk enn hva jeg har hatt tidligere med de myke fargene som har sklidd over i hverandre.

Jeg elsker forandringen!

Jeg har plassert 5 nye bilder på hyllen over sofaen, der bildeplakatene og rammene er fra Desenio.no. Jeg elsker hvordan fargene nå går igjen i interiøret

Reklamelenker:
Fra venstre finner du bildene: eucalyptus branch twodandelion no2 cactus flower –  bird sky plakat – eucalyptus branch one

I tillegg til de fem bildene over sofaen, bestilte jeg hjem seks bilder til som jeg har hengt opp ved kontorkroken min. Der valgte jeg å gå for kun sort-hvitt, og jeg hadde klarte ikke dy meg da jeg kom over de to deilige ordtakene – eller skal jeg kalle de levereglene!

Reklamelenker/
Fra øverst til venstre: dandelion no1 – bamboo blackyour mind –  wave – world map – after coffee

Plakatene er mange, rammene tilpasset alle størrelsene, prisene lave og leveringen lynrask ! Stort bedre blir det vel ikke


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

6 kommentarer
    1. Så fantastisk fint du har fått det! Jeg er helt desperat etter å få vite hvor hyllen og sofabordet ditt er fra! Stuen vår er ikke så fryktelig ulik, og jeg ble rett og slett HELT forelsket!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg