Forelskelsen sterkere enn selve livet

Jeg ligger i sengen og ser på de små grimasene du lager og den lille hånden som veiver rolig ut i ingenting der du ligger mykt og varmt, nedsunket i din pappas dyne. Vi sovnet slik for en time siden, oppå pappas dyne, utslitt etter et økedøgn og frastjålet nattessøvn. 

Hver celle i kroppen oppfører seg som geleklumper, jeg føler meg akkurat like bløt og skjelven. Sårbar, men samtidig uovervinnelig. Jeg føler meg uten styrke, men sterk nok til å ofte selve livet for deg.  
Som bølger slår forelskelsen igjennom kroppen min med rytmiske bevegelser. På en måte er det også bølger, bølger av  hormonet oksytocin som skilles ut fra et sted i hjernen min. Selve kjærlighetshormonet – så sterkt at det skyggelegger for alt annet. 

Kjærligheten til deg er allerede like sterk som kjærligheten jeg bærer til dine søstre. Det er kjærligheten bare en mamma og en pappa kan ha til sine barn. Den kan ikke sammenlignes med noe, for den er sterkere enn alt alt! 

 – Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

13 kommentarer

Siste innlegg