Fra gravid til ammende

En uke gammel har hun allerede rukket å bli. Det er akkurat like absurd, som at hun for åtte dager siden lå i magen min. Nå som hun endelig er her, virker livet uten henne helt utenkelig.

Dagene bruker vi til å bli kjent med hverandre, og komme inn i alt nytt. For selv om dette er tredje jenta vår, så er det lenge siden sist, og helt annerledes å starte med et fullbårent barn. Jeg Googler alt i fra amming til tissebleier, men jeg nyter hvert sekund av det. 

Fra gravidkjole til ammekjole 

Vi har kommet godt i gang med ammingen, noe jeg er veldig glad for, og kjolene jeg sydde under graviditeten har virkelig blitt store favoritter også nå etter at lille har kommet ut. 
Denne Marion-kjolen, laget jeg slik at den skulle passe over en stor kulemage, men også etterpå under amming. Nå er kula (i alle fall store deler av den) borte, og det er moro at kjolen er så fantastisk god og praktisk å ha på seg nå som det ammes både tidlig og sent. 

Marion-kjolen har jeg delt mønster og sytutorial på her, og det er en sann glede at så mange har bestilt mønster for å sy sine egne versjoner. 

Jeg er også snart ut med et nytt mønster på gravid/amme/hverdagskjole, som jeg omtrent kom i mål med før fødselen og baby plutselig tok oppmerksomheten min.

Kjærligheten er endeløs <3 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

11 kommentarer

Siste innlegg