Den grønne skjønne vogna!

Reklame | Innlegget inneholder annonselenker til Jollyroom

Mannen min kikket på meg mens han ryddet vekk noen klær barna hadde slengt i fra seg på gulvet i stuen: “Stine, må den vogna egentlig stå til pynt i stuen to måneder før babyen kommer?” spurte han. 

Nå har den stått til pynt i en måned, så da kan den vel like gjerne stå en måned til. Jeg blir ikke lei av å se på den. 

 Vogna er fra Jollyroom – du kan finne den HER i alle fargene (annonselenke)

Det var helt likt den gangen for fem år siden da tvillingvognen kom inn i hus. Vogna er alltid helt spesiell. De er vakre av utseende, og de gjør det hele så virkelig. Jeg vet ikke hvor mange små runder den har rullet over stuegulvet allerede, bare fordi følelsen av å trille en vogn er helt magisk.

Grønt er skjønt 
Selv om vi venter ei jente til, så ønsket jeg denne gangen å gå for noen andre farger enn rosa og lilla. Personlig er min favorittfarge grønn, og derfor var valget veldig enkelt for meg. Jeg ville at lille skulle få litt grønt å starte livet med, for rosa og lilla det vil hun få nok av uansett. 

Da jeg kom over vognen UPPAbaby Vista i fargen Emmet Green (annonselenke) – var jeg solgt! 
Den har alt det vi trenger i en vogn

– superpraktiske løsninger der både bagdel og spotsdel kan snus begge veier på vogna kjempe enkelt 
– gigantisk oppbevaringsplass under vogna 
– lett sammenleggbar og lett i vekt 
– god lufting og solskjerming 
– gode hjul til å trille på grusveier, skogsstier så vel som asfalt

Jo mer jeg ser på den jo mer forelsket blir jeg i hele vogna. Etter en måned oppslått i stua, har den nærmest blitt et møbel, og den sklir rett inn i farger og stil. 
 

Bare se på denne fantastiske kombinasjonen av vogn, sengetøyet jeg har sydd, og det fantastiske babyteppet som min mormor har strikket til sitt 9. oldebarn ♥

Det gledes stooort til første trilletur med vesla ♥


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

18 kommentarer
    1. Hei! Nydelig vogn! Jeg har termin med min første en uke etter deg og har derfor fulgt bloggen din tett. For en reise! Kan jeg spørre om hva du har i vogna til din sommerbaby? Er så fram og tilbake i fht hvor mange lag man trenger, om man skal ha lammeskinn i bunnen også på sommeren osv. Tenker da på når været er varmt og godt. Hadde vært kult å høre hva du tenker 🙂

    2. Vognen er lekker! Jeg har den samme i hvit, og har hatt den til min lille i straks 9 mnd. Dessverre synes jeg bagdelen fort ble veldig liten, og det er ikke en god vintervogn. Men nå på sommeren elsker jeg den, lett å trille, superenkel å ta med seg rundt 🙂

    3. Vi har en uppababy vista 2017 modell, den er helt udugelig på grus/skogsvei. Barnet ristet så mye i vognen at vi måtte bytte ut vognen med emmaljunga city cross. Mulig pga barnet vårt hadde lav fødselsvekt.. Men den var helt ubrukelig for oss som bor litt landlig med to hunder som er glad i skog og mark 🙂 Den er ok på asfalt også, så lenge det ikke er masse ujevnheter 😂 Den er helt fantstisk på butikk og kjøpesenter da! Vi har den liggende i bilen og bruker understellet sammen med bilstolen om vi skal kjapt inn på butikken 🙂 Håper den nye modellen er bedre på grus, og at dere blir fornøyde! 😀 veldig kjekk byvogn, men vi spesifiserte tydeligvis ikke godt nok hvor viktig demping var for oss som bor litt mer landlig til 🙂

    4. Hei Stine😊 nydelig vogn du har kjøpt deg😍😍 kunne du lagt ut bilde av tvillingvognen du hadde?😊😊

    5. Hei… hvordan vil du si denne vognen passer til en vinterbaby? Litt skeptisk til å bestille på nett noe æ ikke har sett i virkeligheten 😂

    6. Fin var den, men ikke helt meg:) Jeg valgte emmaljunga edge duo jeg, da den er så stor og myk:) Eneste kjipe med den, er at alle har den, haha

    7. Maria: Tusen takk 😀 Det varierer jo veldig på været egentlig. Alt i fra ull til et lett helseteppe med de norske sommere vi har 🙂 Du blir fort eksperten på når barnet ditt har det best, så det kommer til å gå som en lek 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg