Middagstips på Snapchat

Nesten 400 av dere lagret i går mitt middagstips på Snapchat 
(Du kan legge meg til med brukernavnet: stinetuss)

Middager som omtrent lager seg selv, og det på veldig kort tid er virkelig et must på travle hverdager.
Jentene her i hus går på to aktiviteter i uken. Begge dagene starter aktivitetet på en tid vi normalt sett pleier å spise middag, så det er et salig stress med å få hentet barn tidlig nok og få i de mat før trening uten at svetten renner og kjeftingen spruter. 

Det er ofte det da blir pølser, eller pannekaker som raskt varmes opp, men å spise pølse og pannekaker to dager i uken hver uke, det funker ikke for meg. Hvis jeg tenker slik, tenker jeg det er likt for mange andre, og derfor delte denne retten her på Snapchat i går. Rett og slett fordi ingenting er så digg som å få et middagstips servert som både er barnevennlig, raskt og godt for kroppen.  

Siden så mange har lagret tipset, slenger jeg det ut her også i tilfelle enda flere skulle bli glad for et middagstips til den travle hverdagen. 

Vel bekomme! Og nyt dagen


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

4 kommentarer
    1. Ser kjempegodt ut, denne retten er notert på middagsplanen for neste uke 😊 ser det er kremfløte du bruker, kan matfløte funke også?

    2. Jeg prøvde denne oppskriften i går, og så fantastisk godt det ble! Jeg hadde ikke sweet chilli, men krydret med annet krydder jeg hadde liggende! Yummy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg