Bortgjemte skatter ser lyset igjen

Det ble et tårevått møte, jeg skal innrømme det.. 

Mine to jenter har alt blitt FEM år, jeg synes de nettopp var babyer – men på den andre siden så husker jeg knapt hvordan livet var før hjerteknuserne og plageåndene mine ble en del av meg. 

Det er først når det gamle finnes fram igjen at minnene strømmer på.

Hele huset er et salig kaos, jeg tror det er pappaen som lider den største “redebygge-syken” ved dette svangerskapet. Han er i full sving med å tømme de skuffer og skap det for lengst har blitt innredet både musereir og rottereir i. Alle rom blir påvirket av dette og søplepose på søplepose fylles opp. Det er fader meg utrolig hvor mye to mennesker klarer å samle på 7 år.. 

Så med hans iver, smittes jeg, så inn i kottet krøyp jeg andpusten med en alt for stor mage i veien. Jeg dro fram plastboks etter plastpoks med de aller første størrelser til våre to små, som så plutselig har blitt så veldig store. 

Hjemmesydd og kjøpt om hverandre i skjønn harmoni. I dag går første babyvask inn i maskinen, og for hvert lille steg forstår jeg at vi er ett steg nærmere i å møte deg; vår vakre lille prinsesse nummer tre ♥


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

16 kommentarer
    1. Dette har jeg drevet med i dag også, vasket klærne til den lille gutten vår som er ventet akkurat en uke etter deres lille prinsesse<3 setter så utrolig pris på at du er så ærlig her på bloggen, og så utrolig flott at det virker som det går så bra for dere<3 gleder meg til å følge dere videre:)

    2. Jeg tror ikke du trenger verken å kjøpe eller sy til babyen. Du har jo så mye flott fra før! 🙂 Og selv om du nevnte (tror jeg) at du nå var lei av rosa og lilla, så må det jo føles koselig at du kan ta i bruk noe av alt det vakre du sydde til tvillingene 😀

    3. Bjørg: Ja, så lei av fargen er jeg ikke, så hun kommer jo til å få rosa og lille hun også, men ikke bare det 🙂 Du sier nok noe i at hun ikke trenger stort, men så er det jo noe med kosen, og ikke minst for hennes egen del den dagen hun blir stor og har sin egen koffert med klær fra barndommen <3

    4. Karina: <3 For en koselig ting å gjøre klart til mini 🙂
      Tusen hjertelig takk, det føles så godt nå som alt er som det skal, og vi gleder oss bare til å møte hun som gjemmer seg der inne <3

    5. Håper du skal sy litt dameklær med smarte løsninger for amming. Savner virkelig fine, rimelige amme-klær i butikkene!

    6. Så koselig! Har du syoppskrift på den sparkebuksen øverst, i gul og blomster?:) Den var så fin! <3 Lykke til videre!

    7. Katrine: <3 Jeg har oppskriften, men jeg har ikke delt den, så jeg har planer om å tegne den opp i ulike størrelser og dele den 🙂 Jeg har brukt buksedress så utrolig mye på jentene, så jeg vet at den modellen kommer jeg til å lage mange flere av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg