Våknet av at hun beit meg i øret!

Det skjedde ikke at jeg fikk sove ut, enda mann og barn var ute av hus.. 

Det er litt vemodig at jeg sitter her hjemme i min grusomme rosa morgenkåpe med tøfler på føttene, og en en rykende kaffekopp ved min side. Jeg skulle ha vært i Riga i dette øyeblikk, spist deilig hotellfrokost, og sett byen, shoppet litt kanskje og drukket alkoholfrie drinker. Alle komplikasjonene jeg har hatt i svangerskapet har gjort at legene på sykehuset frarådet meg til å reise, og så klart – min lille baby er mer verdt enn en utenlandstur. 

Mannen der i mot, han har jeg ikke hørt et pipp i fra, så han har nok påtatt seg oppgaven om å nyte Riga litt for meg også. Plaster på såret var at jeg i går var innvitert på Kick Off med Egmont Publishing som jeg blogger innunder, så heldigvis fikk jeg en spennende dag med kollegaer og andre bloggere i går da mannen reiste. 

Kidsa overnattet hos min mamma, så da hodet mitt traff puten ved midnatt i går kveld var det en ting som sto klart for meg: I morgen skal jeg sove så lenge jeg kan! 

  • Klokken 4 måtte jeg opp på do! #graviditetsblære 
     
  • Klokken 05:30 var kattungen ferdig med å sove… #Livet.med.baby.i.hus
video:En plagsom katt

Sove ut? Om 15 år kanskje…  


– Følg meg på Facebook – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg