Kroppen skjelver

Dere har nok lagt merke til det, engasjementet mitt har vært svært langt nede i det siste. Det er ikke det at jeg ikke vil, det er ikke det at jeg ikke prøver. Det er bare det at kroppen ikke klarer. Jeg er ikke i form om dagen, kroppen vil hvile, hodet vil ikke virke. Men frykt ikke, legen sier at det ikke vil smitte. 

Off, det verste jeg vet er sykdomssutring og klaging, jeg er av den oppfatningen at dagen blir som du lager den. Det vil si at jeg tror på at en positiv innstilling gir en positiv dag, mens negativitet bare fører til en dårlig sirkel. Det er ikke det at jeg egentlig føler meg negativ, men jeg er altså så dårlig om dagen at det er vanskelig å finne fram de positive tankene som gir meg energi. 

I går ga jeg jentene valget om å dra i barnehagen, eller ha en mamma-hjemmedag. Når jeg ikke er i form, blir jeg så klart ekstra sliten av å ha barna hjemme, men samtidig gir det meg så mye positiv energi å være sammen med mine to favorittjenter i hele verden, og det gledet mitt hjerte å tilbringe en dag med mine beste venner. 

Gode øyeblikk er det jeg prøver å nyte til det fulle, og i går var en bra dag. I dag har vært en dag jeg kan legge på hylla og glemme, for jeg lå allerede langflat på sofaen lenge før jeg fikk migrene og innså at jeg ble nødt til å flytte meg til sengen. Jeg har sovet bort dagen, og kastet opp all nødvendig næring, så jeg skal bare si at jeg prøver, men det er så forbanna lite å hente, for kroppen min skjelver og øynene er blanke. 

Den lille energien som er igjen, prøver jeg å bruke på hyggelige stunder med barna – som dette <3 

<3 <3


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

16 kommentarer
    1. Føler virkelig med deg! Du som er så kreativ, omsorgsfull… ja, full av det meste!!… blir satt sjakk matt av ting du ikke kan styre på noen som helst måte… GOD bedring!!! Trøsteklem fra meg

    2. Hei Stine! Det er så trist å høre om migrenen din. Har du sjekket ut om du mangler mineraler? Jeg har hørt mange historier om folk med VELDIG ille migrene som egentlig mangler magnesium. Vi mangler mineraler alle sammen da vi ofte drikker mye kaffe og ettersom det er vanndrivende så vil det også drive ut mineralene av kroppen som ligger i vannet i cellene våres. Jeg vet ikke om du har brukt det før eller hvordan din historie med migrene er sånn medisinsk, men jeg kan sende deg en link til et veldig bra produkt som jeg også bruker: https://www.rnareset.com/products/remag-magnesium-solution?variant=13899661319 Migrene har også med hormonbalansen i kroppen så det er viktig at du ikke har for høye østrogenverdier. Jeg håper virkelig du finner ut av det etterhvert! Men som sagt, sjekk ut linken! Om du søker rundt på nettet vil det også komme opp ting som: “Magnesium and migraines. … One study actually found that regular intake of magnesium reduced the frequency of migraine attacks by 41.6 percent. Other research has shown that taking daily magnesium supplements can be effective at preventing menstrual-related migraines.”Feb 3, 2017 Masse god bedring til deg og kos deg med de nydelige jentene dine! 🙂

    3. Husk at det er lov å være syk i blant, også når man er blogger. Man må bare respektere kroppen og dens behov, også får man ikke gjort så mye mer enn det. Er også lov å klage 😉 Ønsker deg god bedring :)!

    4. Nå har du slitt mye med migrene og greier i det siste, og så dette oppå det hele! Masse god bedring, ta deg bloggfri med god samvittighet. Nyt den energien du har med dine to små =)
      (Kanskje litt frekt å bare buse ut med det, men når “legen sier det ikke er smittsomt”, fikk jeg en følelse av at du kanskje venter en liten en? I såfall er jo det koselig =) )

    5. Uffamei 🙁 Funker ikke migrenepiercingene “lenger”? Får virkelig vondt av deg altså. Håper du og legen(e?) din(e) finner noe som kan hjelpe deg litt mer, jeg har jo lest bloggen lenge nok til å vite at du har prøvd omtrent alt som er å prøve.. Krysser fingrene for deg! 💜

    6. Hei.
      Jeg vet du har svart på dette før i et tidligere innlegg, men jeg kommer ikke på hva du svarte.
      Hadde du prøvd botox mot migrene? Muligens du ikke får det dekt, men om du ikke har prøvd det vil jeg anbefale deg og prøve det ut. Vet du sikkert har fått 186 764 anbefalinger fra folk som har tips til hva som fungere og skjønner du er i en håpløs situasjon hvor du har prøvd ut alt mulig.
      God bedring!!

    7. Anette: Hei 🙂 Nei, jeg har ikke prøvd det, for jeg er er ikke innunder kriteriene som dekker en slik behandling. Det kan nok være at jeg vil kjøre på med behanding privat etter hvert uansett, for jeg gjør omtrent hva som helst for å slippe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg