Klare for en ny kreativ julekalender?

Da var dagen kommet hvor 1. november står skrevet på kalenderen. Nedtellingen kan starte, om en måned starter JULEN! 

I tradisjon tro, blir det en kreativ julekalender fra meg i år også

De siste dagenene har jeg brukt mye tid på å forbedrede og planlegge årets kreative julekalender. 24 luker skal fylles på bloggen, men ulike kreative ideer som jeg skal dele med dere. Forhåpentligvis blir det noe for en hver smak, det blir kreative påfunn som passer utmerket å gjøre sammen med barna, og det blir kreative påfunn som passer best for den voksenes hånd. Det blir julegaver, julegleder, og julestas i lange lange baner. 

Listen min er nå full! 24 luker er fyllt opp med 24 nye ideer til de mange juleverkstedet rundt om i dette vakre land! 

Det er bare å begynne å glede seg! I år skal julegavene være hjemmelagde!  😀 


– Speiltvillingene på Facebook –

19 kommentarer
    1. Hadde det vært mulig å fått en liste over ting det kan være smart å ha før kalenderen begynner?
      ikke nødvendigvis alt, men så bare i fjor at det ble vanskelig å få gjennomført prosjektene 🙂

    2. Jeg gleder meg veldig!
      Laget faktisk kortene dine, med telys og fyrstikker, for bare et par dager siden. Ble veldig fornøyd :).

    3. Åh, som jeg gleder meg til kalenderen! I fjor ble det mange slike kort med lys i gaver, så nå ser jeg frem til å lage enda fler hjemmelagde gaver😁

    4. Henriette: Det blir nok veldig vanskelig, for det er veldig forskjell på hva folk ønsker å lage av det jeg viser fram, og julekalenderen blir på en måte litt ødelagt om jeg skal dele alle de 24 prosjektene i starten av desember så folk kan se seg ut og handle inn.
      Så man får gjøre som best man kan eller sparer noen prosjekter til neste år. Alle kalenderne fra de forrige årene ligger ute, så det er bare å hente opp gammel inspirasjon også 🙂

    5. Dette gleder jeg meg til! Men jeg håper fortsatt på at du får laget mønster og tutorial til både den flotte mørke kjolen med dyp utringning bak + genseren til voksne (som likner genseren til barn i høstkolleksjonen) 🙂

    6. Nå har jeg akkurat gått gjennom alle julekalenderinnleggene dine og skrevet opp alt jeg vil lage som jeg ikke har fått laget tidligere. Jeg kan ikke vente med å begynne! For meg er november advent til advent 🙂 Desember går jo så fort, og det er så mye man vil gjøre!
      God november!

    7. Oi, du er jammen god som ligger såpass i forkant! 🙂
      Jeg gleder meg til å lese!
      For min del, har jeg begynt å kjøpe inn gavepakker til ei venninne som jeg skal overraske… Men mangler enda 3-4 småting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg