Litt mye søm, men hellan dussen da!

Ok, jeg tar selvkritikk på at det plutselig har ramlet inn syinnlegg på syinnlegg på syinnlegg de siste dagene, men noen ganger så blir jeg altså bare så forbasket hektet, at jeg rett og slett henger meg opp bak symaskinene.  Jeg har lyst til å sy hele tiden for tiden, og det hjelper nok ikke på at jeg hører på alt for spennende bøker på øra mens jeg syr. Mer underholdene for denne hjernen blir det ikke. 

Når sant skal sies da, så er det jo ikke hver dag man blir tante, og det ble jeg for en uke siden. Så en liten velkommen til verden – gave ble jeg nødt til å sy. Jeg måtte jo le litt av det ferdige resultatet, for jeg trodde jeg tegnet mønster og sydde så det nesten ble for lite til en nyfødt. Men jeg innser vel kanskje nå at klærne passer bedre om et halv år eller der om kring. 

Det er alt for lenge siden sist jeg sydde i de miste størrelsene <3 Jeg har jo kjøpt nok stoff til å sy 10 bodyer og bukser også, så ja, jeg skjønner at jeg begynner å få store barn ! 

GOD HELG! 

13 kommentarer
    1. Hei!
      Søkkimponert og ivrig følger her! Fantastisk fine klær, mønster og tutourials!:-)
      Hvilket stoff har du brukt i bodyen?

    2. lFult lovig , jeg sydde litt større str til en vennine av meg da jeg ikke klarer å pusle helt med bånd osv … Men en har lov å kose seg med en stmaskin som andre strikker jupre osv..

    3. Ja til mer søm!! 😊 Jeg fikk ikke med meg gensersying på snap, så håper veldig på at du laget mønster og tutorial på denne genseren som for barneklærne!

    4. Jeg syns det er kjempebra at du har hatt mye søm, det var derfor jeg først begynte å følge bloggen din. Sy og DIY-innlegg, jeg blir alltid så inspirert av bloggen din! Også har du jo to små hjerteknusere av noen jenter. Spennende å følge de også mens de vokser opp. Tommel opp for en bra og gjennomført blogg uten for mye sponsede innlegg. 🙂

    5. Du er utrolig dyktig til å sy og alle syprosjektene dine er utrolige. Men! Jeg savner hverdagsinnleggene dine om deg, ditt liv med hus, unger, mann, hest, hund og ellers alle dyrene.

    6. Så utrolig fine klær, er så imponert over alt du syr! Er mønstret tegnet opp etter en annen body, eller er det kjøpt? I tillegg hadde det vært veldig lærerikt å se noen bilder/fim under syprosessen av bodyen, hvordan man syr på kantbånd osv. Evt om du kan linke til tidligere innlegg hvis du har gjort det før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg