Gulljentene viser fram kolleksjonen #4

Da kommer de siste bildene fra klærne i denne “sy det selv – høstkolleksjonen”. Det er noen som har etterlyst gutteplagg, og tanken bak denne kolleksjonen er nettopp det at alle plaggene jeg har vist i de tre første innleggene, kan gå på kryss av gutter og jenter. Stoffvalget har alt å si for resultatet, så ved å bytte til et røft guttestoff, vil plaggene automatisk passe den kule gutten. I dette innlegget derimot, så kommer det to jenteplagg. 

Kjolemodellene til disse to kjolene er i utgangspunktet helt likt, men med noen detaljerte forskjeller. Det gir to ulike kjoler, som begge er super behagelige og så hverdagslige at de passer fint selv i barnehagen. 

Den første modellen her, har en krage. Denne kommer jeg til å justere noe mindre i det endelige mønsteret. Jeg syntes den ble hakket for stor, selv om jeg syntes den ble nydelig til tross for det. 

Modell nummer to kommer med en tyllkant i bunnen, denne kan man droppe og få en helt enkel hverdagskjole. 


I det vi egentlig var ferdig med å ta noen bilder, oppdaget nabohunden av vi var utendørs og kom som en kanonkule for å hilse på oss. Jeg ble nødt til å knipse et par bilder til av kaos og glede mellom to hunder og to barn ved synet av hverandre. Jeg kan høre latteren når jeg ser på bildene! 

Da var alle plaggene vist fram, og det blir nå klart for at oppskriftene etterhvert kommer opp! 

Håper dere er fornøyde så langt 😀 


– Speiltvillingene på Facebook – 

9 kommentarer
    1. SUPER SUPER fine plagg!! Alle sammen! Du er såå flink og jeg ønsker virkelig å lære å sy til min lille datter 😊

    2. Så fine klær ☺ digger å sy hverdagsklær som ungene kan leke i. Håper du samler mønstrene i en bok etterhvert 😍

    3. Er det lenge siden du kjøpte de strykemerkene på stoff og stil? Jeg kan ikke finne dem på nettsiden. De var veldig fine! 🙂

    4. Jentene dine er såååå nydelige 🙂 og ja, henger meg på hun over her å håper du lager en bok 😀

    5. Åh, som jeg gleder meg til oppskriftene blir lagt ut 😃 Det er flere av plaggene jeg ønsker å prøve meg på (bare tiden strekker til)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg