Tegner klar en høst-sy-det-selv-kolleksjon

De siste dagene har jeg kjent at syfoten har begynt å krible, eller så har det kanskje like mye med at jentenes garderobe begynner å bli litt for liten. De trenger noen nye høstklær til barnehagebruk.

Så nå sitter jeg å tegner opp noen modeller som jeg har lyst til å dele med dere. Så langt er planen å lage 4 ulike modeller, med tilbehør, som jeg vil lage mønster og oppskrift på. Disse plaggene er ment for å være brukervennlige og behagelige når barna våre er i barnehagen. Det blir to modeller som kan brukes av begge kjønn, og to kjoler som er laget av den samme modellen, men med litt forskjellige detaljer.  

Jeg håper dette er noe dere gleder dere til, for jeg har troen på at dette kan bli noen fine modeller, som i tillegg er enkle å sy! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

15 kommentarer

Siste innlegg