Let’s glow

/ Annonse /

Det har snart gått enda ett år siden jeg oppdaterte bruken av SKINREPAIR, så det er faktisk på tide å fortelle litt. Sist jeg skrev innlegg om SKINREPAIR var tre måneder etter jeg hadde avsluttet behandlingen hos hudlegen min, med isotretinoin. Jeg trodde ikke lengre på at noe kunne stabilisere huden min, med god grunn, etter å ha vært utsatt for “alt” av salver, antibiotika og p-pille for å få bukt med acne i et tiår.

Det er for meg ganske utenkelig at det bare er halvannet år siden jeg tok bilde under til venstre av ryggen min. På samme tid er det slik ryggen min har sett ut siden jeg var 14 år. For halvannet år siden, eller to, eller seks år siden, var det helt uaktuelt for meg å kjøpe klær med åpen rygg – nå har det blitt min lille hobby. 

Det er viktig for meg å videreformidle det faktum at jeg har fått profesjonell hjelp til et reelt problem hos hudlege. Men etter å ha hatt trøbbel med huden i et tiår så kan jeg bare fortelle dere at jeg vet å sette pris på den huden jeg har i dag. Det er en av de største grunnene til at jeg fremdeles tar SKINREPAIR her dag. SKINREPAIR er et kosttilskudd som inneholder ulike virkestoffer som huden trenger for å fornye seg og holde seg ved like.

I ett år nå har jeg kjent på den gleden av å kunne føle meg komfortabel i egen kropp. Sammenlignet med den selvforakten jeg hadde tidligere da jeg hadde acne over hele ryggen, på brystet og i ansiktet. Det verste var ikke smertene det førte med seg, men den psykiske delen av det, de destruktive tankene jeg hadde om meg selv. 

Close up
Da jeg for ett år siden var ferdig med behandlingen av acne var huden min så tørr at det var vondt. SKINREPAIR har uten tvil hjulpet meg til å komme ditt jeg er nå. Helt fri for sminke, kan man se alle de tusener av små fregner jeg har, man kan også se en hud i balanse. Fri for urenheter, den er verken tørr, eller fet mer. 

Jeg ville ikke anbefalt SKINREPAIR om igjen om jeg ikke hadde hatt troen på det selv. Jeg har to veldig gode venninner som også tar dette kosttilskuddet daglig, og tilbakemeldingene har vært enestående gode. 

For meg som har slitt med acne i så mange år, er det nesten en selvfølge at jeg vil legge opp til et optimalt næringsinntak for hudens byggeklosser. Særlig A-vitamin, som SKINREPAIR inneholder, er viktig i sammenheng med å bidra til normal hud.
Jeg må også påpeke at det er viktig å gå på dette produktet over tid for å opprettholde en fin og normal hud. 

Alle som vil prøve får nå 50% rabatt på første pakke om du bestiller HER. – Du kan også lese mer om produktet, og hva det kan gjøre for din hud.

13 kommentarer
    1. Så søte fregner du har 🙂 Jeg bruker også Skinrepair og er kjempefornøyd. Har fått en gylden glød i ansiktet jeg aldri har hatt før. Tror det skyldes innholdet av A vitamin.En annen forskjell er at huden kjennes mindre stram/tørr så jeg føler det forebygger furer og rynker.

    2. Så godt det må føles når noe virker. Du ser fantastisk ut, og liker innlegg der du viser frem naturlige, gode smil 😊

    3. Hei,
      Sliter selv med hormonell akne og lurer på om skinrepair kan hjelpe. Ville du hatt dette resultatet uten å ha gått på isotretinoin?

    4. Dersom du har tatt skinrepair etter isobehandling er det umulig å vite hva som funket og ikke. Iso fungerer i kroppen en god stund etter avsluttet kur. Jeg ble aknefri tre mnd etter avsluttet kur. Huden normaliserer seg etter en slik kur, så å gi så mye av æren til Skinrepair er litt misvisende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg