Radiostart på dagen

Det er ikke hver morgen jeg står opp kl 06:00. La meg heller si at jeg ikke kan huske sist det skjedde. Denne morgen startet jeg dagen annerledes, jeg sto opp før mann og barn i hus, og som en første gang i historien var det mann som vekte og leverte barn i barnehagen, mens jeg dro ut av huset like over halv 7 om morgen. 

Jeg skulle være gjest i NRK P1 Vestfold under dages morgensending, tema var bryllupsgavetips, og siden det er flere som har lurt på hvor man kan høre sendingen, så kan du altså høre det HER

 


God mandag og ny start på uken 

– Speiltvillingene på Facebook – 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg