Sminkevideo on fleek

Det går litt i rykk og napp på denne frua om dagen, litt soling her, og litt bading der, litt sosial omgang her og litt reising der – da sier det seg jo selv at det blir vanskelig å rekke over på alle punkter. 

Men da er det jo fint, helt strålende og nydelig at barna våkner under 6 timer etter at du selv la deg, en god tid før de 9 andre i huset. For da må man jo opp da, samtidig som solen, og da får man jo anleding til å gjøre litt annet enn å sole seg og bade, skravle og reise. 

Jeg har litt lettere for å oppdatere livet på snapchat (stinetuss) i disse feriestuder, så dere som følger meg der, vet at vi dro på hytta i går. Nå er vi tre familier på hytta i Svergie, og har vi har mange store planer for turen – dra på standra og bli der til brunfargen synes, og svetten renner. 

Men jeg må en liten tur tilbake til overskriften, SMINKEVIDEO ! SÅ GØY! Herlighet, dere er nok kanskje litt ekstra snille med meg siden dette var min første “sminkevideo”. For en respons, jeg er helt overveldet. 

Så denne ballen må vi jo spinne videre på, og siden sminkefilmen ble til på utfordring fra dere, så må jeg jo kanskje fortsette med det, og derfor skal jeg spørre – hva skal den neste filmen handle om? 


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Hadde vært gøy å se hvordan èn dag hjemme hos dere er på film! Litt mer når
      jentene prater, hva dere gjør osv!! 🍀

    2. Håret kanskje? jeg har like langt går som deg og til daglig så har jeg det i “tufs” midt oppå hodet☺ Ikke veldig vakkert, men fryktelig praktisk😁
      Men kunne ønsket meg noen tips til enkle men fine “hverdagsfrisyrer” sånn at man kan gå ut blandt folk uten å se ut som Pulverheksa😁

    3. Å når jeg scrollet meg nedover bloggen ser jeg at du har klipt deg😂😂
      Jaja, det er jo ett tips det også😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg