Takk og farvel

HÅRET FORSVANT! 

I går sendte jeg en impulsiv melding til frisøren min, Marthe Beate på Klippotequet L i Tønsberg, og jeg skrev: Hallo 🙂 Har du tatt sommerferie? Nå har jeg plutselig fått et innfall, og det er at jeg vil bli kvitt halve håret! Hjelpes! Skal jeg? 

Hun skjønte nok at her måtte hun fikse time raskt, så jeg ikke rakk å skifte mening. Så da fikk jeg time allerede i dag, og håret, ja det får jeg håpe noen andre kan få bruk for i stedet for meg. 

Fy flaate pannekake (det er slik vi småbarnsmødre liker å banne), jeg skal fortelle dere at jeg kjente det “rumla litt i mageregionen”. Hår er bare hår, det gror jo ut igjen – ja særlig, om 5 år ja.! Det er liksom for sent å angre når saksa har gått i gjennom håret. 

Jeg prøvde å tenke på alt annet da jeg kjørte inn til byen i dag, men jeg hadde bestemt meg..

Så slik gikk det til – trykk play og se filmen 

video:Takk og farvel

NEEEEI!! – var det en del som “ropte” til meg igjennom snapchat hvor de første bilder ble delt av håret som lot til å falle for saksa. 

Jeg elsket håret mitt, det var fordømt lekkert – de   gangene   jeg   orket   å   fikse   det.. Nå som sommeren er her, og det svettes mye, samt bades mye og det att på til er varmt, så skal jeg si dere at å ha en hestemanke til forbi navelen er et sant mareritt. Det er like varmt som å ha en pels rundt skuldrene, og det tar meg 1 time å dusje og få det tørt igjen. Så lekkert, ja, praktisk, nei. 

Men at det satt langt inne, det er det ingen tvil om. Jeg har jo hatt dette håret i mange år nå, det har på en måte blitt en del av den jeg er. Ok, det var kanskje å dra den litt langt, men jeg er liksom “Stine med det sykt lange og tykke håret”.  

Not anymore! 

I dag tidlig – i dag ettermiddag! Jeg digger det. Føler meg lett som en fjær! 

Nye hårprodukter måtte jeg også ha! Nå blir det volum og moro, framfor oljer og pleiende 😀 

Så til slutt vil jeg bare si TUUUUSEN TAKK til alle dere som har sendt meg de fineste tilbakemeldinger på snapchat (stinetuss) i dag <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

93 kommentarer

Siste innlegg