Syglede for stor, men også for små

I går fikk jeg sydd ferdig et nytt antrekk til begge jentene. To korte og lette sommerkjoler med rynkearmer, sammen med en liten shorts til å ha under den litt korte kjolen.

Jeg skal nemlig prøve meg på noe nytt, og det er å lage filmtutorials på syingen. Jeg er jo helt i startfasen, så dere får gi meg litt tid før alt blir klart. Men om det går som det skal, og jeg har fått filmet der jeg skal filme, så vil denne kjolen komme ut med på film om ikke så veldig lenge. Jeg kan nok ikke love at jeg får den klar før vi reiser på ferie til fredagen, men kanskje rekker jeg å redigere litt på film mens vi er på tur 🙂


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

5 kommentarer
    1. Så fine kjoler!
      Jeg har et spørsmål. Hvordan er det med penger når ma syr klær selv? Blir det billigere eller dyrere enn å kjøpe i butikk? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg