De fantastiske rammebildene

Husker dere innlegget mitt – DIY wedding frame ? Et innlegg der jeg laget en stor ramme, men den hensikt at jeg skulle ha den med til bryllupsfesten, slik at vi kunne få tatt bilder av alle gjestene våre. Jeg satte søsteren min på oppgaven, så hun satte opp stativ og kamera og tok ansvar for at alle kom en tur innom i rammen.

Min fantastiske søster og meg

Bildene betyr mer enn ord kan beskrive. Vi har bilder av den fantastiske familien og vennene våre, lekre som aldri før i sin finpynt. Så i kveld har jeg lyst til å dele et lite knippe av bildene med dere, som et tips til alle som skal gifte seg: ha en plan for hvordan dere kan få tatt bilder av alle gjestene. Denne rammer er et godt eksempel på hvordan. 

Vår nærmeste familie, søsken, foreldre og besteforeldre 

Et knippe fantastiske venner 

Mine fire favorittjenter i hele verden. Mine to uslåelige vakre forlovere, og mine gledesspredene barn 

Også jeg som trodde jeg var forbi tårene, nå gråter jeg litt igjen av disse fantastiske bildene som jeg skal se om igjen og om igjen på så lenge jeg lever. 


– Speiltvillingene på Facebook –
 

19 kommentarer
    1. Så morsomme bilder med den rammen 🙂 Brudekjolen var nydelig og det samme var de 2 små brudepikene 🙂

    2. Gleder meg til enda mer fra bryllupet deres, gøy å lese og fantastisk å vite at du har gjort tilnærmet alt selv 🙂
      Mannen øverst i blå dress!! Hvor finner man en sånn?

    3. I bilderad fem – heilt til høgre, går den flotte dama i kvit kjole, eller er det lyset som gjer at den ser kvit ut?
      KEM(!!) stille i kvit kjole i et bryllup?? Er bruda kledd i kvit, skal ingen andre enn bruda og eventuelle brudepiker gå i kvitt – etter mi meining ein uskriven regel.

    4. herregud dere er så fine <3 jeg blir helt rørt av deg og din fine familie. gratulerer så mye! ønsker deg og dine alt godt i fremtiden!

    5. Nyskjerrigheten pirres hver gang vi får se et Glimt av brudekjolen! Venter spent på et innlegg om den fantastiske kjolen og ikke minst forloverenes kjoler!

    6. Er flaggstanga i bakgrunnen der med vilje? Liten vri på oppsettet av kamera og ramme, så hadde ikke den syntes… Men var kanskje boe annet i veien på andre siden?
      Kjempegod ide uansett!

    7. Fjern flaggstangen i photoshop så blir bildene enda finere 😉
      Koselige minner! De nederste av jentene dine var kjempesøte! Og kjolen din er så utrolig fin, kan nesten ikke tro at du har sydd den selv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg