1. smak fra bryllupsfotograf

Vi var så heldig å få en liten smakebit fra vår bryllupsfotograf vår Elisabeth Figenschou Jølstad. Elisabeth var med oss fra jeg var hos frisøren, til kaken ble delt om kvelden. Så jeg klarer nesten ikke å vente med å få se på alle bildene. Jeg har en følelse av at jeg gråter på brorparten av bildene, for jeg gråt altså hele dagen lang, rørt til tårer av hver minste lille ting, men jeg tror at til tross for tårene så er det klistret på et veldig stort smil. 

Jeg vil også si noen ord om Elisabeth, for selv om jeg ikke har kjent henne lenge, så likte jeg henne umiddelbart. Hun er et av de mennenskene i denne verden som man bare slapper av sammen med, ler sammen med, og kan prate med som om man hadde kjent hverandre i lange tider fra før av. Vi slappet så av med å ha henne rundt oss, og da hun dro sa jeg: “Hun er nesten som en katt, som klarer å smyge seg rundt uten å ta oppmerksomhet mens hun knipser øyeblikkene”.  

Jeg er bare så skråsikker på at vi får mange fine bilder, og denne lille forsmaken er jo et sikkert bevis på det ♥

Foto: Elisabeth Figenschou Jølstad


 


– Speiltvillingene på Facebook Instagram – 

11 kommentarer
    1. Så utrolig nydelige bilder!
      På dette bildet ser jeg at jentene faktisk er ganske ulike. Kan jeg tippe på hvem som er hvem? Otilie til venstre, og Olivia til høyre? Godt mulig jeg tar feil altså, da må du rette på meg! :p

    2. For noen skjønne jenter du har! 😀 gratulerer så mye på etterskudd med bryllupet<3 stikk gjerne innom bloggen min en dag, hvis du får tid 🙂

    3. Nydelige små jenter i flotte kjoler. Flott brudepar, og en nydelig brudekjole.
      Utrolig moro å følge med på bloggen din selv om jeg sikkert er godt over gjennomsnittet når det gjelder alder. Gøy å se alt det flotte du får til. Lykke til videre – en flott familie du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg