Limte meg en bryllupsveske

Jeg har en liten følelsen av at den ene forloveren min kommer til å le godt når hun ser det innlegget her. Hun fortalte meg tidligere i dag at hun var nødt til å dra på jakt etter en veske til bryllupet. Det var da jeg kom på at jeg faktisk ikke har noe å ha mobil og lipstick i selv, alternativene mine her hjemme er liksom vesker mer på størrelse med en bag, og i fargen sort. Så jeg spurte om hun kunne se etter en veske til meg også, for å dra til byen har jeg egentlig ikke planer om nå før bryllupet. Det var lite å finne, så jeg fleipet med at jeg fikk lage meg en. Det var en helt ærlig fleip jeg bare slang ut midt på dagen i dag. 

Men så begynte tankene å spinne videre på dette med å lage den veska selv. Jeg hadde jo tross alt stoffrester etter kjolesyingen, og hadde jeg ikke tidligere sett noen som laget en veske bare med litt lim, papir og stoff? 

Jeg kjørte på jeg!

Så det var det, og penger spart. Nå har jeg en liten håndveske slik at jeg kan legge det mest nødvenige oppi på bryllupsdagen. Jeg har jo ikke tenkt til å ha en veske hengene over skulderen den dagen, men det er jo greit å ha et sted å samle tingene mine på allikevel. Det er jo ikke en veske av god kvalitet, jeg har tross alt limt den sammen med papirlim og limpistol. Men hva gjør vel det for en veske jeg kun trenger å bruke denne ene dagen. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

36 kommentarer
    1. Det er så utrolig gøy å følge bloggen din. Er så imponert over alt du får til. Ingen ting er umulig. Veska ble kjempelekker. Ønsker deg all mulig lykke på lørdag og i framtida, og gleder meg til å se kjoleresultaten, og å følge bloggen din videre framover.

    2. Å gud som jeg gleder meg til å se bilder fra den store dagen ! Jeg har gledet meg siden du avslørte datoen for bryllupet 😀

    3. Wow😃👏🏻 Misunner den super kreative evnen din og muligheten din til å utfylle prosjektene dine.

    4. Du er bare fantastisk bedårende! Gleder meg til å følge med videre. Utrolig kreativitet! Gjestene må føle seg ekstremt velkomne………alle detaljer på plass.

    5. Så smart 😀 skal også gifte meg i sommer, men i mitt tilfelle har jeg telefon og leppestift i min forlovers veske 🙂

    6. Den veska var superfin! Ville du delt steg for steg på denne kanskje? Gleder meg til å se bryllupskjolen din! Lykke til på den store dagen 🙂

    7. Fyy søren! Hadde ikke falt meg inn å lage min egen veske 2 dager før den store dagen. Hadde stresset rundt på alle sentre for å finne den perfekte, du er så utrolig kreativ Stine. Elsker å lese bloggen din og alt ser så enkelt ut når du gjør det… Masse masse lykke til med den store dagen, husk at om du/dere har glemt noe, så er det mest sannsynlig bare du som legger merke til det, det ser nemlig ut som dere har stålkontroll 😊 Husk å nyt dagen fra begynnelse til slutt! Gleder meg til å se bilder fra dagen deres.
      Hilsen Eirin (som har 3års bryllupsdag om 6 dager ❤️)

    8. Du er så utrolig bra!!!🤣🤣🤣 Digger den bloggen din med alt det kreative du finner på👌😀😀

    9. Helt nydelig! Jeg liker billige, men fortsatt minst like bra løsninger som butikkjøpt👏 Blir sååå gøy å se selve kjolen og pyntinga og alt❤ Lager dere en instagram tag så man kan se bildene dere og gjester legger ut?

    10. Lykke til på den store dagen! Håper nervene er roet så du får ei god natts søvn 🙂 Gleder meg til å se kjolen din 🙂

    11. Dette er virkelig en blogg utenom det vanlige! Kan ikke annet enn å skryte deg opp i skyene, du er ikke som de andre. Føler mange av de andre er “bruke mest mulig penger”, mens du lager mye selv og har fokus på å gjøre det billig! I tillegg til at det blir veldig fint og personlig. Gleder meg til å se bilder av deg i hjemmelaget kjole, du blir tidenes fineste brud. Ønsker deg og BT en fantastisk dag ❤️❤️

    12. Masse til lykke med den store dagen i dag! Jeg håper den blir like flott som det du har drømt om og at dere lever lykkelig alle deres dager! ;)💗

    13. Gratulerer så mye med den store dagen! <3
      NYT hvert sekund! Gleder meg til å se bildene fra dagen 🙂

    14. Gratulerer så mye med bryllupsdagen deres i dag! Håper alt går perfekt<3 Gleder meg til å se bilder! Særlig av kjolen. Jeg skulle hente lillesøster på Retorvet i stad, og jeg så med store øyne rundt meg gjennom Re i håp om et glimt, men akk ei;D

    15. Gleder meg til å se bilder fra bryllupet deres igår! Du er så flink, og er veldig imponert over deg altså! 🙏🏼🌸 Hilsen en annen tvillingmamma!

    16. Gratulerer så mye med dagen deres i går! Jeg håper dere har verdens fineste følelse i dag og jeg ønsker dere en kjempestor og perfekt bryllupsboble i lang tid fremover! Tusen takk for at vi fikk følge deg litt på snap i går! Det var så gøy å se 🙂

    17. Stella: Hehe, nei, det var jeg ikke redd for. Men jeg fikk tatt noen bilder, og jeg fikk snap fra mine barnepassere, så mobilen var meg kjært til hjertet selv om jeg ikke pratet i den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg