Strekk i sommersola

Jo nærmere jeg kom bryllupet, jo mindre fikk jeg trent, jeg startet med dårlig samvittighet, så følte jeg at  jeg burde og kunne prioritert treningen hvis jeg absolutt ønsket det. Til slutt sa jeg til meg selv: En pause fram til bryllupet er faktisk helt greit! Jeg trenger ikke å velge trening som prioritering når jeg heller ønsker og trenger å prioritere helt andre ting. 

Men fra å trene 3 – 4 dager i uken til å stoppe helt opp, det er en stor forandring, kanskje mest for hodet sin del. Nå har jeg falt helt til ro med at jeg venter med treningen til etter bryllupet, for det å prioritere 2 timer av dagen på trening med kjøre og dusj, det har jeg ikke tid til akkurat for øyeblikket.

I dag fikk jeg det for meg at selv om jeg ikke dro til CrossFit senteret jeg trener på, så måtte jeg bruke kroppen og hode på noe fysisk. Så jeg tok med musikk og teppe utendørs, og ja, hva drev jeg med – yoga?! Ikke vet jeg, jeg trener det ikke, men jeg følte for å tøye og bøye litt, samtidig som jeg hadde lyst til å trene litt styrke kombinert med balanse til en rolig musikk og fuglekvitter. 

AMEN! For en opplevelse, så mye at da jeg var ferdig løp jeg inn etter kamera for skrive dette innlegge som en anbefaling på hvor fantastisk det er med en god strekk i sommersola. 


 

Ha en nydelig onsdag! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer
    1. Hei! Kanskje på feil innlegg, men skal du ha papir eller tøyservietter i bryllupet? Jeg tenker på de du skal bruke stempel på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg