19 dager igjen..

Innkjøp til bryllup, bursdag og konfirmasjon – denne helgen spiste rett og slett opp alt som heter ledig tid. Men med bare tre uker igjen til bryllup er det mye som må på plass. Jeg føler jeg henger etter med det meste, så da sikkert 15 mennesker fikk spurt meg om alt er klart til fest i helgen, så ristet jeg mer og mer panisk på hodet for hver gang. 19 dager gjenstår, 5 kjoler må sys ferdig, shoppingturer må tas, og det gjenstår en del på “to do” listen. 

Men ringer det har vi, og godkjenningspapirer for at vi kan gifte oss er på plass – Så gift det skal vi klare å bli ! 

Fra i morgen er jeg tilbake med mer å komme med, men nå er jeg rett og slett nødt til å kaste meg rundt, for å få sydd noen flere sømmer på de 5 kjolene! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

5 kommentarer
    1. gleder meg kjempe mye til å se alt du har stelt i stand til bryllupet deres, som faktisk havner på min bursdag! spennende! 😀
      også lurte jeg på en liten ting, hvor er kjolen på bildet kjøpt? den var jo SÅ fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg