Brudekjolen snart ferdig!

Intensiv syhelg! Denne helgen har jeg egentlig ikke gjort annet enn å sy, fram til jeg fant ut at jeg kastet inn håndkle i går kveld, og dro ut med en gjeng gode venner og kjæresten på bytur med middag og spill til nattens sene timer. 

Planen min var å bli ferdig med sying av kjoler til 1. mai, jeg ble pent nødt til å utsette min deadline til 1.juni, for enda er jeg ikke i mål med de 5 kjolene jeg syr til bryllupet. 

Jeg fant derfor ut at prioriteringen min måtte bli søm i helgen! Fredag satt jeg 10 timer å sydde på brudekjolen min, og jeg fortsatte i 6 timer dagen etter. Da var jeg så lei av nål og tråd at jeg måtte ta en pause og lufte hodet litt. Nå er det bare noen få timers jobb igjen, og kjolen er prøvd i sin helhet! 

Her under motering av blonder på overstykket, men enda er det nok 4 helge til sensuren forsvinner 😀 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

6 kommentarer
    1. Hei. Kan du fortelle litt i et innlegg om hvordan du tar bilder med blits? Jeg har sett på noen innlegg at du har en ekstern blits på kameraet.

    2. Anonym: Så lenge man har en blits man kan styre opp i taket eller bort fra selve objekte man tar bilder av, så fungerer blits utmerket 🙂 Ikke noe mer hokuspokus enn det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg